توزیع داروهای کرونا در ۴ داروخانه کاشان/تامین دارو و سرم در مراکز درمانی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از توزیع بیش از ۳۵ هزار سرم موجود در انبار این معاونت خبر داد و گفت: داروهای کرونا در چهار داروخانه منطقه کاشان توزیع می‌شود.

محسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکل کمبود سرم در کل کشور طی دو هفته گذشته، اظهار کرد: با اقدامات و پیگیری‌های معاونت غذا و دارو بیش از ۳۵ هزار سرم موجود در انبار این معاونت در داروخانه‌های بخش خصوصی توزیع شد.

وی با بیان اینکه اکثر سرم‌های مورد نیاز در بخش دولتی و مراکز درمانی که به بیماران کرونا خدمت رسانی می‌کنند، تأمین شده است، تصریح کرد: تاکنون سرم مورد نیاز داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های توزیع کننده داروهای کرونا در هفته‌های گذشته تأمین شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به داروخانه‌های توزیع کننده داروهای کرونا از جمله رمدسیویر، اضافه کرد: بیمارستان نقوی در خیابان شهید رجایی، دکتر خیاط کاشانی در بیمارستان آیت‌الله یثربی، دکتر حق پناه در خیابان اباذر کاشان و دکتر شکاری در آران و بیدگل مراکز و داروخانه‌هایی هستند که داروی رمدسیویر را برای بیماران کرونا توزیع می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به واردات محموله‌های سرم توسط سازمان غذا و دارو، وضعیت کمبود سرم در کل کشور طی روزهای آینده به صورت کامل مرتفع خواهد شد.

کد خبر 517264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.