تمام ارکان شهرداری اصفهان با شهردار منتخب همراه خواهد بود

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: برنامه گسترده‌ای برای سال ۱۴۰۰ داریم و تمام ارکان شهرداری به شهردار منتخب کمک می‌کنند که اجرای آن دچار وقفه نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی در جلسه فوق‌العاده امروز (پنجشنبه) شورای اسلامی شهر اصفهان که با دستور جلسه انتخاب شهردار این کلانشهر برگزار شد، اظهار کرد: از شورای شهر که در نهایت وقت گذاری دقت‌نظر و سرعت عمل شهردار را انتخاب کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتخاب آقای قاسم‌زاده که سابقه همکاری با او را در شهرداری دارم تبریک می‌گویم و امیدوارم آنچه شایسته مردم شهیدپرور اصفهان است را تحقق بخشد.

سرپرست شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه گسترده‌ای برای سال ۱۴۰۰ داریم و تمام ارکان شهرداری کمک می‌کنند که اجرای آن دچار وقفه نشود و از بالاترین تا پایین‌ترین رده‌های سازمانی مدیریت شهری در خدمت گذاری به مردم با شهردار منتخب همراه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در فاصله زمانی که ابلاغ رسمی شهردار آینده بیاید، سعی می‌کنیم هر آمار و اطلاعاتی که نیاز بود را در اختیار وی بگذاریم تا با سرعت عمل بیشتری هدایت شهرداری را به عهده بگیرد.

بوژ مهرانی اضافه کرد: همچنین از شهردار منتخب در جلسات مدیریتی مهم شهرداری دعوت می‌شود تا بیشتر در جریان امور جاری شهر قرار گیرد.

کد خبر 517256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.