عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم شهریورماه

در این بسته خبری از جمع‌آوری ۱۲۴ تن نخاله‌ از شهر قدس تا تجهیز آرامستان شهرداری بجنورد و افتتاح طرح‌های شهری ورامین در هفته دولت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

آماده سازی قزوین در آستانه روز قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرارسیدن هفته فرهنگی قزوین و بزرگداشت کهن دیار مینودری، سازمان زیباسازی شهرداری قزوین فضای شهر را آماده سازی کرده است.

جمع‌آوری ۱۲۴ تن نخاله از سطح معابر و اراضی شهر قدس

ابوالفضل بهرامی، سرپرست شهرداری قدس با بیان اینکه عملیات گسترده نخاله‌برداری از سطح معابر و اراضی شهر قدس با هدف حفظ و بهبود نظافت عمومی شهر به شکل مستمر اجرایی می‌شود، از جمع‌آوری ۱۲۴ تن نخاله از سطح معابر و اراضی خالی در هفته گذشته خبر داد.

خرید آمبولانس برای سازمان آرامستان شهرداری بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد با خرید یک دستگاه آمبولانس موافقت کرد و گفت: توجه به تجهیزات و ارتقای تأسیسات و ناوگان سازمان از مهمترین پیش نیازهای خدمات دهی آرامستان محسوب می‌شود که در ردیف الزامات و ضروریات است و باید به آن توجه ویژه داشت.

افتتاح طرح‌های شهری ورامین در هفته دولت

حسین کاغذلو، فرماندار شهرستان ورامین از افتتاح پروژه‌های شهربازی بوستان ۱۵ خرداد، بهسازی بوستان ۱۵ خرداد و افتتاح فاز نهایی کمربندی جنوبی ورامین در هفته دولت خبر داد.

پاکسازی حاشیه سد مهاباد با همکاری عوامل شهرداری

عوامل شهرداری مهاباد با همکاری جمعی از علاقه مندان به محیط زیست، حاشیه دریاچه سد این شهر را در مسیر "تاقه‌دار" تا شعاع سه کیلومتری را از زباله و پسماند پاکسازی کردند.

پاکسازی و تنظیف کانال گوشه چهار چنار توسط پاکبانان بروجردی

شهرداری منطقه دو بروجرد ارتقای بهداشت شهری و حفظ نظافت عمومی را در دستور کار خود قرار داده و به‌طور مستمر اقدام به شستشو، لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، رفت‌وروب معابر، جمع‌آوری زباله و نخاله و شستشوی مخازن زباله می‌کند.

الکترونیکی کردن شهر میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد گفت: سامانه شهرسازی سرا ۸ که در حوزه شهرسازی در شهرستان انجام می‌شود همان سامانه‌ای است که در مشهد، تهران، شیراز و یزد استفاده می‌شود با این تفاوت که ۱۲۰ لایه اطلاعاتی و دیتا به این سامانه اضافه کردیم.

ساخت ۳ بوستان محله‌ای در قشم

شاهد ملازم، سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت سه بوستان در شهرک‌های قشم با اعتباری نزدیک به ۱۴ میلیارد ریال خبر داد.

ضرورت مطالبه‌گری از وزارتخانه‌های کم‌کار در حوزه مناسب‌سازی

مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با تاکید بر ضرورت حساب‌کشی و مطالبه گری از وزارتخانه‌های کم‌کار در حوزه مناسب‌سازی گفت: بهتر است نامه‌ای تنظیم کنیم که دستگاه‌هایی که در حوزه مناسب‌سازی ضعیف عمل کردند و به آن توجهی نداشتند به هیأت دولت معرفی شوند.

کد خبر 517105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.