درخواست‌های عجیب رایولا برای ترانسفر کردن هالند!

ارلینگ هالند ستاره نروژی تیم فوتبال بورسیا دورتموند که فصل جدید بوندس لیگا را با هتریک برابر فرانکفورت آغاز کرده، احتمالا فصل آینده با استناد به بند فیخ ۷۵ میلیون یورویی اش، آلمان را ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند ستاره‌ی جوان و مهم فوتبال نروژ که به سبب درخشش در سالزبورگ راهی دورتموند شد، در این تیم هم به درخشش خیره کننده خود ادامه داده است.
این بازیکن باشگاه‌های بزرگی را خواهان خود می بیند، در بهبوهه شیوع بیماری کرونا، بارسلونا، رئال مادرید، بایرن، سیتی، و.... خواهان جذب وی شدند، اما سران دورتموند برای رضایت دادن به ترانسفر هالند، ۱۵۰ میلیون یورو پول طلب کردند.
در حال حاضر هم این غول نروژی در وستفالن مانده و فصل جدید بوندس لیگا را هم با هتریک برابر فرانکفورت آغاز کرده است‌. حالا رسانه‌های آلمانی بار دیگر در خصوص شرایط انتقال این بازیکن خبرهایی منتشر کرده‌اند.

اشپورت بیلد، می‌گوید: "رایولا سالانه ۵۰ میلیون یورو حقوق برای هالند درخواست کرده است. علاوه بر این، مشاور این ستاره برای خود، پنج درصد از حقوق را (۲.۵ میلیون یورو در سال) دریافت کند. علاوه بر این، مبلغ ۴۰ میلیون یورو نیز در صورت نقل و انتقال باید دستی پرداخت شود. با یک قرارداد پنج ساله هدفمند، هزینه کل این بسته تقریباً ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود."

"حداکثر ۹۰ میلیون یورو هزینه انتقال به دورتموند اضافه می‌شود، ۲۵۰ میلیون یورو دستمزد، ۴۰ میلیون یورو پول دستی و ۱۲،۵ میلیون هزینه مشاور باید توسط تیم‌هایی که این فوق ستاره جوان را می‌خواهند پرداخت شود. گفته می‌شود با توجه به این مبالغ زیاد، ظاهراً بایرن از به خدمت گرفتن هالند خودداری می‌کند."

باید دید کدام تیم توان رقم زدن این نقل و انتقال سنگین و شگفت‌انگیز را خواهد داشت. البته برای تیم‌های نفتی، زیاد سخت نخواهد بود اما موضوع این است که خود بازیکن لالیگا را برای درخشش ترجیح می‌دهد.

کد خبر 517086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.