مجمع نمایندگان استان اجازه اجرایی شدن طرح خوزستان جنوبی را نخواهد داد

نماینده مردم اهواز در مجلس در مورد طرح استان خوزستان جنوبی گفت: چنین طرح‌هایی اولویت مردم استان نبوده و اجازه اجرایی شدن آن هم داده نخواهد شد.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد طرح استان خوزستان جنوبی اظهار کرد: خوزستان و خوزستانی به اندازه تاریخ رشادت داشته و به خود افتخار می‌کند و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد چنین طرح‌هایی اجرایی شود.

وی افزود: مردم خوزستان از یکصد سال پیش در مبارزه با انگلیس و پس از انقلاب هم در جنگ تحمیلی، خون‌های زیادی داده و رشادت‌های بسیاری انجام داده‌اند؛ چنین طرح‌هایی اولویت مردم استان نبوده و اجازه اجرایی شدن آن هم داده نخواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح نظر شخصی یکی از نمایندگان استان بوده و باقی نمایندگان استان با این طرح مخالف هستند. اولویت مجمع نمایندگان منفعت رسانی به استان بوده و محال است چنین طرحی اجرایی شود.

یوسفی اضافه کرد: مطرح شدن چنین مسائلی به جز ایجاد حاشیه و دور شدن از مسیر توسعه استان سودی ندارد و باعث دور شدن از اولویت‌های استان خواهیم شد و سبب ایجاد نگرانی بین مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز مجمع نمایندگان باید روی رفع محرومیت استان باشد تا بتوانیم مواردی مانند ایجاد اشتغال را پیگیری کنیم.

کد خبر 516915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.