۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
یک میلیارد بدهید، والورده بخرید

ستاره جوان برنابئو قرارداد سنگین جدیدی امضا کرده است که بند آزادسازی آن یک میلیارد یورو ارزش دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، فدریکو والورده، هافبک اروگوئه ای رئال مادرید قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۷ با بند سنگین آزادسازی تمدید کرد تا رئال یک بار دیگر ستاره‌های خودش را از دست تیم‌های دیگر خارج کند.

فدریکو والورده قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کرد که شامل بند آزادسازی ۱ میلیارد یورویی (۸۵۶ میلیون پوند / ۱.۲ میلیارد دلار) می‌شود. او در طی شش سال اخیر در رئال مادرید حضور داشته و اخیراً تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازیکنان کهکشانی‌ها شده است.

این بازیکن ۲۳ ساله با نمایش‌های درخشان خود و حضور در پست‌های مختلف درون زمین مسابقه نشان داد که از توانمندی بالایی برخوردار است و رئال مادرید نیز جواب عملکرد خوب این بازیکن را با قراردادی سنگین داد. حالا می‌توان مطمئن بود که آینده والورده و رئال مادرید با هم عجین شده‌اند و به این بازیکن به درخشش در سانتیاگو برنابئو ادامه خواهد داد.

والورده پیش از این تا سال ۲۰۲۵ با رئال قرارداد داشت و حالا دو سال به مدت قرارداد قبلی اضافه شده است. با توجه به افزایش قابل توجه حقوق وی، بند آزادی ۵۰۰ میلیون یورویی (۴۲۸ میلیون پوند / ۵۲۷ میلیون دلار) او نیز دو برابر شده و قرار است امضای رسمی قرارداد به زودی انجام شود.

فده والورده تا به حال ۱۰۴ بازی برای رئال در تمام رقابت‌ها انجام داده است و همچنین ۵ گل و ۶ پاس گل به ثبت رسانده. این هافبک در دوران حضورش در برنابئو، سه جام از جمله یک قهرمانی در لالیگا کسب کرده است و هواداران امیدوارند او بتواند به تیم کارلو آنچلوتی در کسب قهرمانی‌های بعدی کمک کند.

کد خبر 516784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.