واکسیناسیون کارمندان شهرداری تهران مهرماه به پایان می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران اعلام کرد: تا پایان این ماه همه کارکنان شهرداری تهران واکسینه می‌شوند و از ماه بعد هم واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان شهرداری شروع خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حمید چوبینه با تشریح اقدامات انجام شده در رابطه با واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران اظهار کرد: طبق بند ۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، شهرداری تهران مراقبت از سلامت مردم را در دستور کار خود قرار داده است. نزدیک به یکسال و نیم گذشته که کرونا آمده شهرداری از هیچ اقدامی کوتاهی نکرده است و تمام قد در خدمت مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: زمانیکه رئیس جمهور وقت گفت که شرکت‌ها و ادارات مستقل می‌توانند به طور مستقل واکسن وارد کنند، شهرداری پیشگام بود و با موافقت شهردار این کار انجام شد، ولی متأسفانه این کار به طور کلی ناقص ماند و دنبال نشد، از روزی که مقرر شد مرحله دوم واکسیناسیون کارمندان شهرداری آغاز شود شهرداری به دنبال انجام دقیق این کار است.

مدیر عامل شرکت شهر سالم تصریح کرد: در سیستم حمل و نقل که آسیب زیادی دیده بود، واکسیناسیون دوز اول به اتمام رسیده است، با ایستگاه دومی که افتتاح شده بیش از ۱۳ هزار نفر از کارکنان شهرداری واکسیناسیون شده‌اند و بنا به گفته پزشکان روزانه از مرگ هشت نفر جلوگیری می‌شود و به طور میانگین روزانه سه هزار واکسن تزریق می‌شود. اگر واکسیناسیون انجام نمی‌شد، مرگ و میر چند برابر می‌شد و شهرداری کارکنان خود را که بیشتر در کنار مردم هستند و بیشتر در معرض خطرند را در کنار مردم واکسیناسیون می‌کند و بعد از آن امکانات واکسیناسیون شهرداری به طور کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

چوبینه ادامه داد: پیش بینی ما این است تا پایان این ماه همه کارکنان شهرداری تهران واکسینه شوند و از ماه بعد هم واکسیناسیون خانواده‌های کارکنان شهرداری شروع خواهد شد. تفکیکی بین کارمندان رسمی و پیمانی انجام نشده و همه کارکنان شهرداری واکسیناسیون خواهند شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 516722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.