بهره‌برداری از نخستین کلینیک خدمات خودرویی در آینده نزدیک

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: به زودی نخستین کلینیک خدمات خودرویی شهر در میدان مرکزی میوه و تره بار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از سه هزار واحد صنفی خدمات خودرویی در کلانشهر اصفهان فعال است و متمرکز نبودن این واحدهای صنفی در مکان‌های خاصی مشکلات زیست محیطی و آلودگی‌های بصری و ترافیکی را موجب می‌شود.

وی افزود: با مشارکت بخش خصوصی زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع برای ایجاد نخستین کلینیک خودرویی در میدان میوه و تره بار اصفهان در نظر گرفته شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی احداث نخستین کلینیک خدمات خودرویی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط انجام آیتم‌های برقی و مکانیکی پروژه باقی مانده است.

مجیری با بیان اینکه در گذشته هم مکان‌هایی برای ارائه خدمات خودرو در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: وجود گاراژهای خیابان شاپور قدیم نشان از اهمیت کلینیک خودرو در گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه با مناطق پانزده گانه شهرداری کلانشهر اصفهان جهت تخصیص زمین‌هایی برای کلینیک خودرویی مکاتباتی شده است، گفت: با ساماندهی این صنف می‌توان از شدت آلودگی و خطرات زیست محیطی کاست و مردم به صورت متمرکز از خدمات خودرویی بهره‌مند شوند.

کد خبر 516713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.