جمع آوری روزانه ۴۵ تن زباله در قروه

سرپرست شهرداری قروه گفت: ضعف مدیریت پسماند در قروه به دلیل کم‌کاری پیمانکار بخش خدمات شهری شهرداری بود که قرارداد آن با شهرداری فسخ شده است.

به گزارش ایمنا، خسرو عزتی اظهار کرد: روزانه حدود ۴۵ تن زباله در قروه جمع‌آوری می‌شود که این میزان در سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ تن در طول روز بود که به دلیل تغییر سبک زندگی مردم این میزان کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: قرارداد پیمانکار خدمات شهری شهرداری قروه به دلیل کم‌کاری و ضعف در مدیریت پسماند در سطح شهرستان فسخ شده است و از دیروز کار جمع‌آوری زباله‌های شهری قروه بر عهده واحد نیمه‌مکانیزه شهرداری است.

سرپرست شهرداری قروه تاکید کرد: کار جمع‌آوری زباله در قروه به صورت شبانه صورت می‌گیرد و برای رفاه حال شهروندان به خارج محدوده شهر و روستاهای قروه منتقل می‌شود و پس از تخلیه دپو خواهد شد.

عزتی با اشاره به برنامه بلندمدت شهرداری قروه گفت: طرح بازیافت زباله‌های شهری قروه نیازمند اجرایی شدن تفکیک از مبدا و خانگی است و این طرح اجرایی خواهد شد.

وی گفت: با استفاده از توان واحد نیمه‌مکانیزاسیون شهرداری کار شستشوی معابر عمومی و جمع‌آوری زباله‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود و تا حد چشمگیری این خدمات مورد رضایت مردم قرار گرفته است.

منبع: فارس

کد خبر 516711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.