از سرگیری پروژه پیاده‌راه سازی و پارک مینیاتوری آمل

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل گفت: پروژه‌های پیاده راه سازی و پارک مینیاتوری ‏شهر آمل در حال آماده سازی بستر و اجرا بوده و به زودی ادامه عملیات اجرایی آن از سر گرفته می‌شود.‏

ابراهیم محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای دو پروژه پیاده راه سازی و پارک مینیاتوری در شهر آمل اظهار کرد: این دو پروژه در دوره ششم شورای شهر آمل به دلیل اجرای پروژه‌های میانی به مدت کوتاهی متوقف شده و به زودی مابقی عملیات اجرایی آن از سر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سوالات زیادی که در افکار عمومی ایجاد شده در خصوص پروژه‌ای پارک مینیاتوری و پیاده راه هسته مرکزی در راستای شفاف سازی و آرامش خاطر شهروندان همت به اتمام این پروژه‌ها است، افزود: علت توقف پروژه پیاده راه هسته مرکزی این است که اداره آب و فاضلاب در خیابان انقلاب و از میدان هفت تیر مقابل سینما تا پل معلق اجرای شبکه فاضلاب شهری را در دست اجرا دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده و جلسات متعدد میان شهرداری و اداره آب، کارهای اولیه انجام شده و تا انتهای هفته آینده عملیات اجرای فاضلاب انجام شده و پس از این با سرعت کار سنگ فرش این خیابان‌ها اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: در خصوص پارک مینیاتوری در بستر رودخانه هراز نیز این پارک از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، ماکت آثار تاریخی آن آماده سازی شده و به زودی نصب می‌شود.

محمدپور تصریح کرد: اقلام برای نصب در پارک، در انبار شهرداری موجود است و در آینده نزدیک پس از آماده سازی بستر کار در پارک نصب خواهد شد.

کد خبر 516692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.