تزریق واکسن کرونا به تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر محقق شد

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به پیگیری‌ها و هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از ارسال اسامی تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر برای انجام واکسیناسیون کرونا به این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت خبری صندوق اعتباری هنر، سید حسین سیدزاده با اشاره به جزئیات پیگیرهای به عمل آمده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: در پیگیری‌های صورت گرفته در چند ماه گذشته، اصحاب فرهنگ و هنر در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی در رابطه با اعلام اسامی اعضای صندوق به وزارت بهداشت نیز تصریح کرد: با اعلام اسامی تمامی اعضای صندوق اعتباری هنر، نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای امکان واکسیناسیون اهالی هنر و هنرمندان با ارائه هنر کارت خبر داد و گفت: افراد دارای کارت هنر می‌توانند از این پس با مراجعه به مراکز تعیین شده با ارائه این کارت اقدام به واکسیناسیون خود کنند.

وی با قدردانی از همراهی مسؤولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای انجام واکسیناسیون اصحاب فرهنگ و هنر، خاطرنشان کرد: گرچه امکان واکسیناسیون فعالان فرهنگی و هنری با تأخیر محقق شد و در این مدت هنرمندانی بر اثر ابتلاء به کرونا از میان ما رفتند اما امیدواریم این اتفاق سبب آرامش خاطر اندک برای این قشر شریف شود و کمی از شرمندگی ما بکاهد.

کد خبر 516588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.