نام "شهدای مدافع سلامت" بر بلواری در مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به منظور بزرگداشت مقام شهدای سلامت، بلواری در حدفاصل خیابان بهار و خیابان رازی به نام بلوار شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

به گزارش ایمنا، سیدمجتبی منتظری در مراسمی که به مناسبت نامگذاری بلوار شهدای مدافع سلامت برگزار شد، اظهار کرد: همچنین از تاریخ ۲۹ مردادماه، ۴۲ قاب تصویر شهری با عکس شهدای مدافعان سلامت در سطح ۱۳ منطقه شهرداری مشهد به نمایش درآمده است که این قاب‌ها تصویر ۱۶ نفر از چهره‌های برجسته حوزه سلامت، بهداشت و درمان با شعار "مدافعان سلامت؛ ایران قدردان شماست" را به نمایش گذاشته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدامات در راستای قدردانی از کادر درمان باشد و شهروندان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باری از دوش این عزیزان بردارند.

«حجت الاسلام حسن منصوریان» رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: مشکلات اقتصادی که گریبانگیر همه دستگاه‌ها است، در شورای شهر نیز وجود دارد اما تصمیم بر آن است تا با جلوگیری از کارهای غیر ضرور، بیشتر به پیشگیری و درمان کرونا پرداخته شود از این رو از همه امکانات شهرداری، مانند سالن‌های ورزشی، سالن‌های بحران و حتی فرهنگسراها استفاده خواهد شد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر مشهد از ابتدا دغدغه ادای دین به شهدای سلامت را داشته و دارد و تنها ابزاری که در حال حاضر در دسترس ما قرار دارد، نامگذاری و نصب نمادهایی در سطح شهر و نیز اعطای نشان مشهد است که نصیب فرهیختگان شهر خواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ایده‌های مختلفی برای ایجاد یک مکان عمومی به یاد شهدای سلامت مطرح شد و قرار است خیابان‌های نزدیک به محل زندگی شهدا به نام آنها نامگذاری شود.

وی تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند که خدمت‌گذاران آنها در شورای شهر دغدغه کمک به کادر سلامت و بهداشت را دارند تا از جان شهروندان محافظت بیشتری صورت بگیرد و این امر جز با کمک خیرین و مشارکت شهروندان میسر نخواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 516577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.