آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید ردانی‌پور و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان ساعت ۱۹ امروز -دوشنبه یکم شهریور ماه ۱۴۰۰- در هر دو مسیر خیابان کاوه، میدان قدس به سمت میدان٢٥ آبان، مسیر غرب به شرق پل چمران، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، میدان احمد آباد، مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط و خیابان بزرگمهر در مسیر شمال به جنوب ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، مسیر غرب به شرق خیابان سعادت آباد، مسیر شمال به جنوب خیابان شیخ صدوق شمالی و هر دو مسیر خیابان چهارباغ بالا نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

عصر امروز ساعت ١٨ در ضلع جنوبی پل فلزی دو خودرو سواری به یکدیگر برخورد کردند؛ ساعت ١٨ و ٣٠ دقیقه نیز در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید ردانی پور یک دستگاه خودرو وانت به علت سرعت بالا با خودرو پژو پارس تصادف کرد.

ساعت ١٨ و ٤٥ دقیقه امروز در مسیر شرق به غرب خیابان ادیب به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی یک دستگاه پژو به خودرو سواری پراید برخورد کرد؛ ترافیک حاصل از هر سه حادثه سنگین گزارش شد.

کد خبر 516570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.