خدمات خوبی در حوزه شهرسازی به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: علیرغم وجود سلسله مراتب اداری، مدیران ارشد باید در هر زمان به اتفاقات درون سازمان اعم از ساختاری، مدیریتی و کاری اشرافیت داشته باشند.

به گزارش ایمنا، علیرضا بوژ مهرانی در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، اظهار کرد: یکی از وظایف مدیران ارشد در هر دستگاهی ارتباط مستمر و تنگاتنگ با تمام ارکان زیرمجموعه خودشان است.

وی تصریح کرد: علیرغم وجود سلسله مراتب اداری، مدیران ارشد باید در هر زمان به اتفاقات درون سازمان اعم از ساختاری، مدیریتی و کاری، اشرافیت داشته باشند.

خدمات خوبی در حوزه شهرسازی به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود

سرپرست شهرداری اصفهان از معاونت شهرسازی و معماری به عنوان یکی از ارکان مهم شهرداری یاد کرد و افزود: رضایت شهروندان از این معاونت باعث رضایت عمومی از مجموعه شهرداری به صورت تصاعدی و جهشی می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم با دیدن پارک‌های احداث شده در معابر و تمیزی خیابان‌ها رضایتمندی خود را از عملکرد شهرداری اعلام کرده‌اند، ادامه داد: بیشترین گلایه شهروندان می‌تواند از معاونت شهرسازی و معماری باشد، زیرا این معاونت هم باید منافع شهر را در نظر بگیرد و هم منافع مردم را؛ از این رو گاهی باعث ایجاد گلایه‌مندی در شهروندان می‌شود.

بوژ مهرانی تصریح کرد: تلاش بسیاری در معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفته تا با مکانیزه کردن سیستم‌ها، تسریع در مبادله اطلاعات بین دستگاه‌ها و شفاف سازی و… مردم اطمینان خاطر بیشتری نسبت به عملکرد شهرداری داشته باشند؛ با این قبیل اقدامات مردم اطمینان حاصل می‌کنند که مسائلی مانند پارتی بازی، استفاده از رانت و غیره در شهرداری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: لازم است هر شهروندی فارغ از اینکه در کجای شهر زندگی می‌کند بتواند از مجموعه شهرداری خدمات مورد نیاز را دریافت کند.

خدمات خوبی در حوزه شهرسازی به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود

سرپرست شهرداری اصفهان گفت: شهروندان از بعضی خدمات غیر حضوری که در معاونت شهرسازی و معماری ارائه می‌شود، اطلاع کافی ندارند و بر این باور هستند که باید به صورت شخصی برای پیگیری پرونده‌های خود اقدام کنند، در حالی که هم اکنون خدمات بسیار خوبی در این معاونت به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود شهروندان چنانچه در هر بخشی از شهرداری مشکلاتی را مشاهده می‌کنند، مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا نسبت به رفع این مشکلات اقدامات لازم انجام شود چرا که مجموعه مدیران شهرداری خادمان مردم هستند.

کد خبر 516564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.