اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره "سلفی۲۰" معرفی شدند

«لاله اسکندری» بازیگر سینما و تلویزیون از معرفی شورای سیاستگذاری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با تمرکز بر موضوع زندگی پساکرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لاله اسکندری در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

"معرفی شورای سیاستگذاری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»

اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» با تمرکز بر موضوع زندگی پساکرونا معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰»، حبیب ایل بیگی (قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی)، لاله اسکندری (بازیگر)، روح‌الله حسینی (فعال فرهنگی)، محمدجواد حق‌شناس (فعال فرهنگی)، مهرداد خوشبخت (فیلمساز)، امیر شهاب رضویان (سینماگر)، کامران رسول‌زاده (شاعر، نویسنده و مستندساز) و مریم دوستی (نویسنده و کارگردان سینما، مؤسس و دبیر جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰») به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری دومین دوره این رویداد معرفی شدند.

آثار حاضر در این رویداد فرهنگی نتایج و تبعات شیوع ویروس کرونا را بر انسان، جامعه، محیط زیست، سیاست، اقتصاد و … بررسی می‌کند.

این رویداد سینمایی اهدافی همچون واقع‌نمایی و تأثیرات مثبت و منفی شیوع و اپیدمی ویروس کرونا بر شیوه زیست مردم، طبیعت، اقتصاد و سیاست، جامعه، عدم خشونت و قهرمانان و شهدای سلامت را در قالب آثار سینمایی دنبال می‌کند.

جشنواره فیلم کوتاه «سلفی ۲۰» رویدادی مجازی و برخط است و فراخوان این رویداد با تلفیقی از هنر سینما و ادبیات به زودی منتشر خواهد شد. "

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره "سلفی۲۰" معرفی شدند

کد خبر 516556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.