«سرو قامتان»؛ ویژه برنامه روز پزشک

آرش ظلی‌پور، مجری و بازیگر در صفحه اینستاگرام خود از پخش ویژه برنامه روز پزشک با عنوان «سرو قامتان» از شبکه سلامت خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش ظلی‌پور با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

«سرو قامتان، ویژه برنامه روز پزشک شبکه سلامت

ویژه برنامه روز پزشک با عنوان سرو قامتان توسط شبکه سلامت صدا و سیما و با همکاری سازمان نظام پزشکی روز دوشنبه، اول شهریور ماه ١٤٠٠ از ساعت ١٥ به صورت پخش زنده روی آنتن خواهد رفت.

این ویژه برنامه همزمان با سالروز تولد بوعلی سینا، پزشک شهیر ایرانی که به نام روز پزشک نامگذاری شده است و در برج میلاد به صورت پخش زنده از ساعت ١٥ الی ٢١ به تهیه کنندگی سیدمحمد حسین‌پور فاضلی و با اجرای آرش ظلی‌پور، با مشارکت سازمان نظام پزشکی از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

در ویژه برنامه سرو قامتان، در گفت و گوهایی با دکتر محمدرضا ظفرقندی، دکتر جان‌بابایی، دکتر سیما سادات لاری، دکتر ناصر سیم فروش، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر موید علویان، دکتر هادی انصاری، پروفسور سلطان زاده، دکتر تاجرنیا، دکتر حسین کرمانپور، دکتر مصطفی جلالی فخر، دکتر مسعود حبیبی، دکتر محمد جهانگیری، دکتر خسرو صادق نیا، دکتر دهقان، دکتر محمدرضا صالحی، دکتر رودگری، دکتر محمد حسین پور غریب و تعدادی دیگر از اعضای هیأت علمی و دانشجویان دستیاری و پزشکی که در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند به مختصات زندگی شخصی یک پزشک، خاطرات دوران تحصیل و طبابت و روزهای مبارزه مدافعان سلامت با کرونا پرداخته شد.

همچنین در بخشی از برنامه حضور خانواده‌های شهدای مدافع سلامت زینت بخش این برنامه خواهد بود. پخش گزارش‌های مردمی، نماهنگ، مستند سرگذشت یک پزشک، مستند پزشکان رزمنده دیروز و اساتید امروز، کلیپ گروه‌های جهادی و آیتم‌های ویژه روز پزشک از دیگر بخش‌های سرو قامتان است.»

«سرو قامتان»؛ ویژه برنامه روز پزشک

کد خبر 516492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.