عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۱ مردادماه

در این بسته خبری از احداث مسیر سلامت شهر زرند تا رونمایی از نرم افزار "شهر و روستا" و استقرار کانکس‌های ستاد مدیریت بحران در بیمارستان اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

بازسازی و تعمیر تجهیزات سرقت شده پل‌های هوایی قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: بخشی از سیستم روشنایی و نرده‌های پل‌های هوایی سطح شهر که مورد سرقت قرار گرفته بود ترمیم شد.

نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در میدان لیلاخ سنندج

عرفان فتحی، سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سنندج از نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در میدان لیلاخ و بلوار ۳۶ متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان خبر داد و اعلام کرد: در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات خط کشی طولی این مسیر نیز اجرا شد.

رسیدگی به مشکلات شهروندان در کمترین زمان ممکن

جواد طالبی، سرپرست شهرداری مرکز مازندران در جلسه با معاونان شهرداری و شهرداران مناطق ضمن اشاره بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم و خدمت به شهروندان، بر رسیدگی مشکلات شهروندان در حوزه مدیریت شهری در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

احداث مسیر سلامت شهر زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند احداث مسیر سلامت را شامل اجرای فضای سبز، اجرای سیستم روشنایی، نصب وسایل تندرستی، اجرای زیرسازی و آسفالت و اجرای جدول کشی عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.

کانکس‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری در بیمارستان اسلامشهر

مدیر ستاد بحران شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: کانکس‌های تخصصی ستاد مدیریت بحران جهت بهره برداری و تسهیل در خدمات رسانی بیماران کرونایی، در بیمارستان امام رضا (ع) مستقر شد.

رونمایی از نرم افزار "شهر و روستا"

اسمعیل زیارتی نصرآبادی، رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از رونمایی نرم افزار اندرویدی شهر و روستا با هدف بهره گیری از ظرفیت‌های نوین برای توسعه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خبر داد.

آغاز مبارزه با آفات و بیماری‌های قارچی درختان در سمنان

سیدمحمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان از انجام عملیات مبارزه با بیماری‌های قارچی و آفات با هدف محافظت از درختان در سطح شهر سمنان خبر داد.

اختصاص قطعه‌ای ویژه دفن اجساد کرونایی در آرامستان مشگین شهر

فرشته صبری، معاون خدمات شهری شهردار مشگین شهر گفت: شهرداری قطعه‌ای به مساحت سه هزار متر مربع ویژه دفن اجساد کرونایی در آرامستان این شهر اختصاص داده است.

افزایش قابل توجه فضاسازی شهری محرم در گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان گفت: امسال، در تمامی میادین اصلی شهر، بلوارهای پرتردد و حتی اکثر محلات، شور عاشورایی و عزای حسینی همراه با افزایش حجم فضاسازی شهری در گرگان به پا شد.

کاهش ۴۰ درصدی هزینه خدمات به متوفیان کرونایی خرمشهر

فرهاد دربندی، سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: بر همین اساس و با هماهنگی اعضای شورای شهر خرمشهر و موافقت آنها تمام خدمات آرامستان شهرداری خرمشهر پیرامون انجام مراحل تغسیل و تدفین اموات کرونایی مشمول ۴۰ درصد تخفیف خواهد بود.

کد خبر 516304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.