بازخواست عضو شورای شهر از شهرداری: نتیجه رویداد تهران ۱۴۰۰ چه بود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از تعطیلی کالبدی فرهنگی اجتماعی شهر چه اقدامی صورت گرفته است، گفت: رویداد تهران ۱۴۰۰ حدود ۵ ماه بدون مصوبه آغاز به کار کرد، توضیح دهید که با این رویداد چه تحولی در شهر مدنظر بود و چه نتیجه ای داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زهرا شمس احسان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای شهر پس از استماع گزارش عملکرد معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران اظهار کرد: طی چهار سال گذشته مدیران این حوزه مکرراً به نقد مدیریت جهادی در حوزه فرهنگی پرداختند اما سوال بنده این است که معاونت اجتماعی پس از تعطیلی کالبدی فرهنگی اجتماعی چه اقدامی کرده است. بودجه مصوب حوزه فرهنگی_ اجتماعی از سال ۹۷ تا سال ۱۴۰۰ برابر با بیش از هشت میلیارد تومان بوده است این منابع صرف چه اموری شده است.

وی افزود: رویداد تهران ۱۴۰۰ حدود پنج ماه بدون مصوبه آغاز به کار کرد. توضیح دهید که با این رویداد چه تحولی در شهر مدنظر بود و چه نتیجه‌ای داشت. پویش «جان تو جان شهر» که با هزینه‌های فراوان راه اندازی شد به کجا رسید.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: سازمان ورزش یکی از مهم‌ترین سازمان‌های شهرداری است که در گزارش این سازمان مناسب سازی ۲۰ مرکز اعلام شده است اما در فرایند مناسب سازی نیاز معلولان دیده نشده و عملاً برای آن‌ها قابل استفاده نیست. درباره طرح شهر دوست‌دار کودک نیز توضیح دهید تا چه میزان به اهداف خود دست یافته است.

وی ادامه داد: شورایاری‌ها به عنوان مهم‌ترین نهاد محلی با ورود سازمان بازرسی با بن بست حقوقی مواجه شدند و برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به عنوان یک دستاورد اعلام شد این در حالی است که این اولین بار است که روند جاری امور به عنوان دستاورد مطرح شده است و باید شهرداری در این زمینه اقدام قانونی جدی می‌کرد.

کد خبر 516243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.