دقیقا کجایی آقای مسی؟

تیم فوتبال بارسلونا که این فصل مسی را در ترکیبش ندارد باید عادت کند بدون او موفق شود اما نمایش ضعیف ستاره ها، هواداران را دلتنگ مسی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته- شنبه ۳۰ مرداد ماه، در هفته دوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا مهمان بیلبائوی باسکی بود. تیم کاتالونیایی هفته اول را چهار بر دو برده بود و مصمم به میدان آمده بود.

بیلبائو اما، همیشه یک تیم چغر و گربه سیاه بارسلونا بوده است. آبی اناری‌ها که همچنان در شوک جدایی مسی هستند، بازی بدون را تمرین می‌کنند تا به نبودن بهترین بازیکن جهان در کنارشان، عادت کنند.

چشم‌ها خیره به ممفیس- گریزمان و برایتویت بود، همه امیدوار بودند تا با درخشش آنها، تیم کومان از جهنم سن ماس (ورزشگاه بیلبائو) سربلند بیرون بیاید اما بازیکنان به اصطلاح ستاره هیچ سودی برای آبی اناری‌ها نداشتند.

گریزمان الان پردرآمد ترین بازیکن بارسایی هاست، حقوق ۳۴ میلیونی او را در رده اول جای داده است هرچند باید بخاطر کرونا، دستمزدها کم شود، ولی جالب بود که تا زمانی که مسی خواهان تمدید بود و قرادادش را ۵۰ درصد کم کرده بود بازیکنی حاضر به همکاری نبود و کاپیتان رفت. نخاله‌های بی مصرف آبی اناری، حالا اما یکی یکی با رئیس توافق می‌کنند.

دقیقا کجایی آقای مسی؟


در بازی دیشب دیپای بهترین عملکرد را داشت و مثل بازی اول که گل ساخته بود، مقابل تیم باسکی هم با گلزنی، تاثیرش را نشان داد. اما گریزمان که زمانی مفسران ورزشی معتقد بودند وجود مسی است که او را در سایه قرار داده، به حدی بد ظاهر شد که صدای اعتراض‌ها را بلند کرده است.

بیش از هر چیزی، غیبت رهبر و فوق ستاره‌ای مثل لیونل مسی بارسا را اذیت می‌کند. تیم کومان بدون لئو ۵۰ درصد توانش کم شده است و برای رقبا تهدیدی فقط به اندازه یک تفنگ آب پاش است‌.

همه بارسایی ها حسرت این اتفاق را می‌خورند که چرا نتوانستند شاهد بازی زوج مسی- دیپای باشند. اتفاقاً خود بازیکن هلندی هم به این اتفاق اشاره و اظهار ناراحتی کرده است با این حال هواداران آبی اناری هم می‌دانند که بارسا با چنین ستارگان بی بخاری به جایی نخواهد رسید.

تیمی که برایتویت و کوتینیو، امتیتی و پیانیج دمبله را در ترکیبش دارد، مشخص است که نمی‌تواند حتی برای قهرمانی در جام حذفی رقابت کند، چه برسد به رویارویی با غول‌هایی مثل بایرن یا سیتی- پاریس و چلسی که تا دندان مسلح اند و شاید بارسا را دوباره ۸ تایی کنند.

مسی هم بعد از چند فصل سر و کله زدن با ستارگان درجه چندم حالا به پاریس پر ستاره رفته، رفته کنار دوستانش که ستاره تیمشان هستند، پیش کسانی است که هر تیمی آرزوی داشتنشان را دارد. حالا مسی در کنار درخشش راموس، امباپه، نیمار، دیماریا و… می‌تواند برای موفقیت در اروپا تلاش کند.

کد خبر 516103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.