مساجد کانون تجلی معنویات و اخلاقیات است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مساجد کانون تجلی معنویات و اخلاقیات است که امیدواریم روز به روز بیشتر توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نور صالحی، امروز _یکشنبه ۳۱ مردادماه_ در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد رحلت عالم فرزانه، حضرت آیت الله کمال فقیه ایمانی بودیم که خدمات شایسته‌ای به حوزه‌های علمیه و عموم مردم اصفهان و ایران ارائه کرده‌اند؛ او شاگرد امام خمینی (ره) بوده و چاپ اولین تفسیر قرآن در کشور با تلاش و دستورشان انجام شده است.

وی افزود: همچنین ایشان منشأ خدمات بزرگی در پروژه‌های بزرگ عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و درمانی بوده‌اند که از جمله آن می‌توان به احداث کتابخانه امیرالمومنین، بیمارستان امام حسین (ع)، بیمارستان سوانح سوختگی و بیمارستان زنان حضرت زهرا (س) اشاره کرد؛ این فقدان را به عموم شیعیان و به ویژه مردم اصفهان تسلیت میگویم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ۳۱ مرداد ماه روز جهانی مساجد نام گرفته است، گفت: در سال ۱۳۴۸ به دستور رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی به آتش کشیده شد و با پیشنهاد ایران در اجلاس جهانی کشورهای اسلامی این روز به نام روز مساجد نام‌گذاری شد، مساجد کانون تجلی معنویات و اخلاقیات است که امید است روز به روز بیشتر توسعه یابد.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در عزاداری‌های دهه اول محرم

نور صالحی خاطر نشان کرد: در ایام دهه اول محرم مردم اصفهان عزاداری‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام دادند و امروز نیز شهادت امام سجاد (ع) است که به همه شیعیان و همشهریان تسلیت می‌گویم.

وی تصریح کرد: یکم شهریور ماه سالروز ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک می‌گویم، طی دو سال گذشته شاهد فداکاری و ایثار کادر پزشکی بوده‌ایم؛ امیدواریم با تلاش همه مردم این بیماری همه گیر کاهش یافته و قدردان پزشکان و کادر درمان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هفته اول شهریور ماه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت و روز تجلیل از کارمندان نام‌گذاری شده است، به دولت سیزدهم که در شرف استقرار و اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی است، این مناسبت را تبریک می‌گویم.

نور صالحی تصریح کرد: به همه کسانی که در نهادهای مختلف عمومی خدمت می‌کنند تبریک می‌گویم و امید است بیش از پیش بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 516090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.