شهردار قم درگذشت "آیت الله فقیه ایمانی" را تسلیت گفت

شهردار قم درگذشت "آیت الله فقیه ایمانی" را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی سقاییان نژاد در اینستاگرام خود نوشت:

" بسمه تعالی


إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

هرگاه عالمی بمیرد رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ‌چیز آن را فرو نمی‌پوشد.

در ایام شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در سالروز شهادت امام سجاد (ع)، ارتحال یکی از برجسته‌ترین علما و خدمتگزاران آستان مبارک آن امام همام موجب تألم خاطر شیعیان و محبین اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام گردید.

ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت‌الله حاج‌آقا کمال فقیه ایمانی (رضوان‌الله علیه) را محضر مبارک امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تسلیت عرض می‌نمایم.

این عالم وارسته در تمامی دوران حیات پربرکت خویش در طریق دفاع از اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و حمایت از حریم ولایت و همگامی با انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و بحمدالله علاوه بر تربیت شاگردان متعدد آثار ارزشمندی نیز از خود به یادگار گذارده‌اند.

اینجانب این ضایعه عظیم را به بیت شریف، آقازادگان و خانواده محترم ایشان، علما و حوزه علمیه اصفهان، شاگردان، خانواده‌های محترم فقیه ایمانی و موسوی زاده، بازماندگان، مؤسسات خیریه، خیرین و مردم متدین، اهل ولایت و شهیدپرور اصفهان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن عالم وارسته و صبر جمیل را برای خانواده معزا، دوستداران و ارادتمندان ایشان آرزو دارم. "

شهردار قم درگذشت "آیت الله فقیه ایمانی" را تسلیت گفت

کد خبر 516082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.