پیش‌بینی بورس فردا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود که بازار فردا بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد رشد را در شاخص کل تجربه کند و به صورت کلی هفته سبزی برای بازار پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۳۱ مردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: فردا آخرین روز از مردادماه است، پس از ۶ روز تعطیلی مجدد به روند معاملات بازار سرمایه بازخواهیم گشت، شاخص دلار آمریکا از محدوده ۹۳ واحد عبور کرد و این امر منجر به افزایش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد در این روزهای تعطیلی شد که قیمت دلار به محدوده ۲۷ هزار ۳۲۰ تومان افزایش یافته و این افزایش قیمت منجر به تقویت تقاضا در بازار فردا خواهد شد، طبیعتاً افرادی که تمایل به سرمایه گذاری و خرید سهام در هفته گذشته داشتند به علت وجود تعطیلی این امر را به تعویق انداخته بودند و لذا پیش بینی می‌شود سطح تقاضا برای سرمایه گذاری‌های جدید هم فردا افزایش داشته باشد.

برق صنایع فولاد به علت کمبود برق یک ماهی را با تداخل سپری کرد که خبری مبنی بر راه اندازی مجدد کوره‌ها خاموش شده منتشر شده و این گروه از سهم‌ها فردا می‌توانند تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشند. پیش بینی می‌شود که بازار فردا بین ۱۵ تا ۲۵ هزار واحد رشد را در شاخص کل تجربه کند و به صورت کلی هفته سبزی برای بازار پیش بینی می‌شود.

کد خبر 516043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    اینکه مشخصه یه چیز جدید بگو به معلوماتمون اضافه شه