پیام تسلیت آیت‌الله العظمی مظاهری در پی درگذشت آیت الله فقیه ایمانی

آیت‌الله مظاهری به مناسبت رحلت آیت‌الله حاج سید کمال فقیه ایمانی پیامی صادر کردند.

به گزارش ایمنا، متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله مظاهری بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‌
«إِنَّا لِلهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

رحلت عالم مجاهد و خدوم مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید کمال فقیه ایمانی «رضوان‌الله‌تعالی‌علیه» موجب تأسّف و تأثّر فراوان گردید.

این عالم جلیل‌القدر، عمر مبارک و شریف خویش را یکسره در خدمت به اسلام و مسلمین و حوزه‌های علمیّه و ترویج و تحکیم معارف والای قرآن کریم و عترت طاهره «علیهم‌السّلام» مصروف ساخته و کارنامه‌ای پربار و سرشار از برکات درخشان دینی، فرهنگی و اجتماعی از خود به یادگار نهادند.

تأسیس مراکز متعدّد حوزوی و مذهبی و مساجد و کتابخانه‌ها و بیمارستان‌ها و مؤسّسات خیریه و نظایر اینها و همچنین نقش برجسته این عالم بزرگوار در حوزه علمیه اصفهان و تربیت جمع کثیری از طلّاب و روحانیّون و نیز در جریان مبارزات و امور مربوط به انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل عظیم‌الشّأن «قدس‌سره‌الشریف»، جلوه‌هایی روشن از این کارنامه ماندگار است که امید است اینک در آستان واسعه پروردگار متعال مورد عنایت ویژه و قبول الهی واقع گردیده باشد.

با عرض تسلیت به بیت محترم این عالم جلیل خصوصاً به همسر مکرّمه و آقازادگان و فرزندان گرامی و سایر بازماندگان و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به حوزه علمیّه و عموم مردم بزرگوار اصفهان، از خداوند سبحان علوّ درجات این عالم فقید و حشر و نشر ایشان با اجداد طاهرینشان «صلوات‌الله‌علیهم‌اجمعین» و همچنین صبر و اجر و سلامت و سعادت خاندان مصاب را مسألت می‌کنم و امیدوارم خدمات بزرگ دینی و حوزوی و اجتماعی ایشان همچنان با لطف پروردگار متعال به نحو احسن، استمرار یابد. ان‌شاءالله تعالی.

والسّلام علیه و علی جمیع عبادالله‌الصالحین و رحمه‌الله و برکاته.

حسین‌المظاهری

کد خبر 516006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.