پیام تسلیت امام جمعه اصفهان به مناسبت درگذشت آیت الله فقیه ایمانی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با صدور پیامی، درگذشت آیت الله فقیه ایمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت استاد اخلاق و عالم وارسته و انقلابی مرحوم حضرت آیت الله آقای سید کمال فقیه ایمانی موجب تأثر و تأسف گردید.
عمر با برکت این عالم بزرگوار و استاد اخلاق مصروف فعالیت‌های متعدد و ماندگار انقلابی، تبلیغی، عمرانی و خدماتی شد و تا آخرین لحظه یار و مددکار مردم، مستضعفین و طلاب و محققان علوم دینی بود.
فعالیت‌های انقلابی علیه رژیم طاغوت در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تأسیس چندین مرکز درمانی و بیمارستان، حوزه علمیه، مرکز تحقیقات و کتابخانه‌، تألیف و چاپ تفسیر قرآن کریم به زبان‌های خارجی و ارسال به تشنگان معارف اسلامی در سراسر دنیا از جمله فعالیت‌های این استاد اخلاق و ولایتمدار پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود.
اینجانب این مصیبت و ثلمه بزرگ به اسلام همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح نافداه)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، و مردم شریف و عالم پرور اصفهان و بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان رحمت و رضوان الهی و علو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را برای آن عالم عامل و صبر و اجر را برای بازماندگان خواستارم.

سید یوسف طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان

کد خبر 516002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.