منع تردد بین استانی تا پایان هفته ادامه دارد

سرهنگ کهزادی گفت: مقررات منع تردد بین استانی تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ ابوالفضل کهزادی، اظهار کرد: به رغم پایان یافتن تعطیلات شش روزه، ممنوعیت‌های ترافیکی بین استانی تا پایان هفته پابرجاست و کماکان ورود خودورهای غیربومی به داخل استان و خروج خودروهای بومی از استان ممنوع است.

وی با اشاره کاهش محسوس ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان افزود: مردم با لغو سفرهای غیر ضروری در این مرحله از اجرای طرح، بیشترین همکاری و همراهی را با پلیس داشته‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و تاکید ستاد مقابله با کرونا، در این مرحله از اجرای طرح علاوه بر اعمال جریمه یک میلیونی برای رانندگان متخلف، سعی شده رانندگان متخلف به شهرهای مبدا و محل سکونت عودت داده شوند.

وی بیان کرد: تمام مجوزهای صادره توسط فرمانداری‌ها مبنی بر تردد بین استانی نیز از درجه اعتبار ساقط می‌شود و هموطنان به امید مجوزهای صادر شده از ۲۴ مرداد ماه تا ۵ شهریور که پایان طرح می‌باشند، راهی سفر نشوند، زیرا از ادامه سفر آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: البته مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی کار ضروری دارند و این کارها جزو مواردی است که توسط وزارت کشور به فرمانداری‌ها ابلاغ شده، می‌توانند از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از فرمانداری به صورت محدود و روز شمار مجوز تردد بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 515999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرزاد محمدیان IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    سلام ، چرا ممنوعیت تردد تا ساعت ۲۴ روز جمعه میباشد ؟ چرا از ساعت ۱۲ یا ۱۴ تعیین نمیکنند که مسافرینی که به اجبار یا غیر آن در مسافرت بسر میبرند فرصت داشته باشند که به شهرهای خود بازگردند،
    • مروان IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      یعنی مسافر نمیدونه دوساله کروناست نره مسافرت یعنی نمیدونه استانی که رفته چه وضعیتی داره؟
  • امیر IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    چرا این دستورالعمل شفاف نیست و رسانه ها و دستگاه های اجرایی مردم را دقیق توجیه نمی‌کنند.و اطلاع رسانی عمومی نمیکنند.چرا تردد خودروها در روز را اعلام‌نمینمایند تا مردم سردرگم نباشند