کمبودهای آرامستان وادی الرحمه بوشهر برطرف می‌شود

سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: ساماندهی آرامستان وادی الرحمه این شهر در اولویت‌های اصلی این شهرداری قرار گرفته و کمبودهای آن براساس اولویت بندی برطرف می‌شود.

به گزارش ایمنا، عبدالله کردگار در نشست ساماندهی وضعیت آرامستان وادی الرحمه و رفع کمبودهای آن اظهار کرد: در این راستا شهرداری بندر بوشهر بر اساس نقشه و بودجه از پیش تعیین شده برای رفع نیازهای آرامستان جدید اقدام خواهد کرد.

وی افزود: در ارتباط با راه دسترسی نیز مناقصه بزودی برگزار و پروژه عملیاتی می‌شود و این پروژه به طول سه هزار و ۴۰۰ متر در قالب دو فاز و با اعتباری در حدود ۴۸ میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: با این حال تمام ظرفیت‌های شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم بکارگیری خواهد شد که اعتمادسازی بیشتری از سوی شهروندان برای شهرداری محقق شود.

مدیریت آرامستان بوشهر نیز گفت: این آرامستان از لحاظ نیروی انسانی و همچنین سایه‌بان های مناسب برای استفاده شهروندان با کمبود جدی است.

غلامرضا کره‌بندی خاطرنشان کرد: راه اندازی مکان اداری مناسب برای پذیرش، اجرا شبکه آبرسانی برای آرامستان و آسفالت جاده دسترسی به عنوان مطالبه عمومی از اولویت‌های شهرداری بندر بوشهر برای آرامستان جدید محسوب می‌شود.

کد خبر 515914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.