واکنش شورا به برخورد ماموران شهرداری مشهد با یک جوان زباله‌گرد

در پی پخش کلیپ جوان زباله گرد مشهدی، امروز جلسه ای با محوریت پسماند و رسیدگی به معضلات آن در تالار جلسات شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

مجید طهوریان عسگری، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روزها یک کلیپ در فضای مجازی پخش شده است که نشان از برخورد قهری و البته قانونی یکی از کارکنان شهرداری مشهد با یک جوان زباله گرد دارد.

وی افزود: آقای حاجی بگلو، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با مراجعه به منزل این زباله‌گرد و دلجویی از او و خانواده‌اش باری دیگر بزرگی و مردانگی خود را به نمایندگی از شورای ششم شهر مشهد به نمایش گذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در جهت تلاش و همت شورای اسلامی ششم و باز شدن گره‌های موجود و رفع مشکلات در مسیر رسیدن به مشهدالرضا، جهانشهر برکت و کرامت، امروز جلسه‌ای با موضوع پسماند در تالار جلسات شورای شهر مشهد مقدس برگزار شد تا بتوانیم با انتخاب الگویی مناسب این معضل و مشکل را نیز برطرف کنیم.

به گزارش ایمنا، پس از آنکه تصاویری از ممانعت یک مأمور شهرداری مشهد برای جمع آوری ضایعات پلاستیکی توسط یک زباله‌گرد منتشر شد و این حرکت که با گریه این کارگر همراه بود، انتقادات زیادی را متوجه مدیریت شهری کرد، موسی‌الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد، با حضور در منزل این جوان، به دلجویی از وی پرداخت و قول جبران خسارت وارده به او را داد.

کد خبر 515882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.