ستاره «قلب آهنین» در «پلنگ سیاه» مارول

طرفداران مارول زودتر از آنچه انتظار داشتند قهرمانان تازه کار، اما رو به رشد «دنیای سینمایی مارول» را می‌بینند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دومینیک تورن که قرار است ستاره ابر قهرمانی «قلب آهنین» در سریال دیزنی پلاس شود، اولین بازی خود در دنیای سینمایی مارول را با «پلنگ سیاه» آغاز می‌کند. تورن اخیراً در فیلم‌های «یهودا و مسیح سیاه» و «اگر خیابان بیل می‌توانست صحبت کند» دیده شده است.

رئیس شرکت مارول، کوین فایگی، برای اولین بار طی مصاحبه‌اش با Comicbook.com این خبر را به طرفداران مارول داد. او در این مصاحبه گفت: ما در حال فیلمبرداری « پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه» هستیم و شما شخصیت ریری ویلیامز را در این فیلم، یعنی «پلنگ سیاه ۲» ملاقات خواهید کرد. فکر می‌کنم او این هفته قبل از سریال قلب آهنین فیلمبرداری خود را آغاز کرد.

مراحل تولید فیلم «پلنگ سیاه ۲» از ژوئن ۲۰۲۱ آغاز شده و اکران آن در سینماها از ۸ ژوئیه ۲۲ خواهد بود. جزئیات دیگر این فیلم هنوز مشخص نیست، اما اعضای گروه بازیگران از سری اول «پلنگ سیاه» یعنی دانای گوریرا، لتیتیا رایت، دانیل کالویا، وینستون دوک، لوپیتا نیونگو، فلورانس کاسومبا و آنجلا باست در سری دوم این فیلم نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

البته ورایتی ماه گذشته به طور انحصاری فاش کرد که میکائلا کوئل ، خالق و ستاره "I May Destroy You" در نقشی ناشناخته به جمع بازیگران پیوسته است. علاوه بر این گفتنی است که چیناکا هوج، نویسنده «داستان‌های شگفت انگیز» کمپانی اپل و «برف شکن» شبکه TNT ، به عنوان نویسنده اصلی در «قلب آهنین» خدمت خواهد کرد.

دیگر برنامه‌های مارول نیز که به دیزنی پلاس می آیند عبارت است از: «شاهین»، «خانم. مارول»، «شوالیه ماه»، «شالک»، «جنگ‌های زرهی»، «حمله مخفی»، «نگهبانان کهکشان» که ویژه تعطیلات است و فصل دوم «لوکی».

کد خبر 515876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.