آیت‌الله فقیه ایمانی در حل مشکلات مردم و توسعه علم اهتمام داشت

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دانشجویان و طلاب زیادی از کتابخانه امیرالمومنین (ع) برخاستند که نشان می‌دهد عمر آیت الله فقیه ایمانی پر خیر و برکت برای شهر اصفهان و کشور بوده است.

محمد نورصالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آیت الله سید کمال فقیه ایمانی از علمای مجاهد و خیّر اصفهان بود که بیمارستان‌های تخصصی کودکان امام حسین (ع) و سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) را تأسیس کرد؛ بیمارستان‌هایی که نه تنها به صورت استانی بلکه به صورت منطقه‌ای به مردم خدمات درمانی را ارائه می‌کند.

وی افزود: این عالم وارسته همچنین بیمارستان امیرالمومنین (ع) را تأسیس کرد که منشأ خدمات درمانی به مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: آیت الله فقیه ایمانی در کنار فعالیت‌های علمی و دینی، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان اصفهان را تکمیل کرد به طوری که اگر هر کدام از این مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نبود سیستم بهداشت و درمان استان دچار مشکل می‌شد.

وی با بیان اینکه این عالم وارسته نمایندگی از اغلب مراجع در مسائل شرعی داشت و مورد مراجعه و توجه مردم برای حل هر گونه مشکلی بودند، گفت: محل استقرار ایشان کتابخانه امیرالمومنین (ع) بود که این کتابخانه را نیز خود بنا کرده بود؛ عالمی که در راستای حل مشکلات مردم و توسعه علم و کتابخوانی و دانش اهتمام داشت.

نورصالحی ادامه داد: دانشجویان و طلاب زیادی از کتابخانه امیرالمومنین (ع) برخاستند که نشان می‌دهد عمر آیت الله فقیه ایمانی پر خیر و برکت برای شهر اصفهان و کشور بوده است.

کد خبر 515861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.