کارهای فرهنگی در اولویت مساجد قرار گیرد

امام‌جمعه بویین میاندشت گفت: گفت: دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند تا مردم در رفاه باشند، جهان دستاورد نظام را با خدمات دولت می‌سنجند و مردم نیز دولت و نظام را تافته جدا باخته از یکدیگر نمی‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام حسن اسکندری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: در واقعه بزرگ عاشورا اصحاب امام حسین نمونه بارزی از تقوای الهی را به صحنه نمایش گذاشتند و در تاریخ تشیع به ثبت رسید.

وی افزود: کوفیان انسان‌های پر ادعایی بودند که هیچ گاه دوستی و محبت خود را نسبت به اهل بیت ثابت نکردند، انسان‌های اهل غرور و کینه در هر جامعه‌ای باشد به یاری و کمک مردم یا حکومت آن جامعه نخواهند شتافت.

امام‌جمعه بویین میاندشت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: دولتمردان در کارها این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند تا مردم در رفاه باشند؛ جهان دستاورد نظام را با خدمات دولت می‌سنجند و مردم نیز دولت و نظام را تافته جدا باخته از یکدیگر نمی‌دانند.

اسکندری با اشاره به روز جهانی مساجد، گفت: مسجد سنگر و امام جماعت فرمانده قرارگاه فرهنگی مسجد است و جوانان موفق انقلابی به مانند شهید محسن حججی محصول این قرارگاه هستند.

وی تصریح: مسجد فقط محل نماز خواندن نیست بلکه کارهای فرهنگی نیز باید در الویت مساجد قرار گیرد تا موجب تقویت روحیه دینداری و دشمن ستیزی در نسل‌های آینده شود.

امام‌جمعه بویین میاندشت بزرگداشت روز ابوعلی سینا و پزشک را به کادر درمانی بویین میاندشت تبریک گفت و تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو مقوله مهم جامعه است، چون اگر سلامتی تحت شعاع قرار گیرد امنیت نیز آسیب می‌بیند و بلعکس، بنابراین از این دو نعمت الهی باید قدردان باشیم.

کد خبر 515768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.