هیئت‌های عزاداری در اهواز ضدعفونی شدند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: موکبها و مکان های استقرار هیات های عزاداری در اهواز توسط این سازمان برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ضدعفونی شدند.

به گزارش ایمنا، ابراهیم قنبری اظهار کرد: از چند روز گذشته شستشوی محل برگزاری هیأت‌های عزاداری ایام محرم توسط آتش نشانان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به شیوع وسیع ویروس کرونا سازمان آتش نشانی اهواز برای ضدعفونی و بهداشت مکان‌های برگزاری عزاداری و حفظ سلامت عزاداران ورود کرده و تا کنون نقاط مختلف اهواز را ضدعفونی کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: هیأت‌های عزاداری مناطق زیتون کارمندی، شهرک دانشگاه خیابان ۱۲ دانشجو، هیأت حضرت زینب کوی جانبازان مقابل کوی نفت، هیأت کریم اهواز، محوطه برگزاری هیأت درب مسجد امام زین العابدین واقع در کوی انقلاب، هیأت‌های عزاداری در کیان پارس و کیان آباد و چهار راه زند و مصلی به منظور مبارزه با ویروس کرونا توسط آتش نشانان شستشو و ضد عفونی شدند.

هیئت‌های عزاداری در اهواز با دستور ستاد استانی کرونا امسال به صورت محله‌ای و در فضای آزاد برای جلوگیری از شیوع کرونا مراسم عزاداری را برگزار کردند. در خوزستان ۶ هزار هیأت عزاداری حسینی فعال هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 515598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.