محدودیت‌های کرونایی شدید آلمان برای گردشگران

دولت آلمان با قرار دادن تعدادی از کشورها نظیر آمریکا، ترکیه، ویتنام و مونته نگرو در لیست کشورهای پرخطر، محدودیت‌های خود را برای گردشگران افزایش داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در شرایطی که نگرانی‌ها درباره ابتلاء به نوع دلتای بیماری کرونا رو به افزایش است، کشور آلمان محدودیت‌های خود را برای بازدیدکنندگان آمریکایی تشدید کرده است. بر این اساس مسافرانی که به تازگی مدت زمانی را در کشور آمریکا گذرانده‌اند، چنانچه نتوانند مدرک واکسیناسیون خود را ارائه دهند، باید قرنطینه شوند.

آلمان با قرار دادن تعدادی از کشورها نظیر آمریکا، ترکیه، ویتنام و مونته‌نگرو در لیست کشورهای پرخطر، هوشیاری خود را در برابر خطرات ناشی از شیوع بیماری‌های خارجی افزایش داده است. طبق قوانین این کشور، افرادی که واکسن کرونا را تزریق نکرده‌اند و از مناطق پرخطر به آلمان سفر می‌کنند، باید ۱۰ روز پس از ورود خود را قرنطینه کنند، اما در صورت منفی بودن نتیجه آزمایش کووید -۱۹، این مدت می‌تواند به پنج روز کاهش یابد.

محدودیت‌های کرونایی شدید آلمان برای گردشگران

افراد واکسینه شده یا کسانی که در ۶ ماه گذشته از بیماری COVID-19 بهبود یافته‌اند، در صورت ارائه مدرک واکسیناسیون یا وضعیت بهبودی، نیازی به قرنطینه شدن ندارند. مسافرانی که دوزهای مورد نیاز واکسن‌هایAstraZeneca ،Pfizer ،Moderna یا Johnson & Johnson را دریافت کرده‌اند، در آلمان واکسینه شده تلقی می‌شوند. گردشگران کشورهای پر خطر قبل از سفر به آلمان، باید در پورتال دیجیتالی ثبت نام کرده و هنگام ورود، مدرک واکسیناسیون را به صورت کاغذی یا دیجیتالی ارائه دهند.

پیش از این مسافران آمریکایی واکسینه نشده باید برای ورود به آلمان آزمایش منفی COVID-19 را ارائه می‌دادند، اما در حال حاضر مقامات این کشور تصمیم گرفته‌اند محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنند، زیرا آمریکا در هفته‌های اخیر شاهد افزایش عفونت‌های ناشی از بیماری کرونا از نوع دلتا بوده و روند واکسیناسیون نیز در این کشور متوقف شده است. طبق اعلام مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC)، حدود ۵۰ درصد از مردم آمریکا به طور کامل واکسینه شده‌اند، در حالی که بر اساس گزارش آسوشیتدپرس به طور متوسط روزانه ۱۲۹ هزار نفر عفونت نوع جدید را تجربه می‌کنند.

محدودیت‌های کرونایی شدید آلمان برای گردشگران

کد خبر 515525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.