آماده باش نیروهای خدمات شهری در تاسوعا و عاشورای حسینی 

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از آماده‌باش صد درصدی نیروها و امکانات حوزه خدمات شهری و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی، در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور ارائه خدمات مطلوب به عزاداران حسینی خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم و همزمان با برگزاری مراسم عزاداری حسینی توسط هیئت‌های مذهبی در فضاهای باز شهری، نیروهای خدمات شهری به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران به صورت کامل در سطح مناطق ۱۳ گانه حضور دارند و این ارائه خدمات در روز تاسوعا و عاشورای حسینی با توان بیشتری در حال انجام است.

وی ادامه داد: در همین راستا تمام نیروهای خدمات شهری با ظرفیت حداکثری و با فعالیت بیش از شش هزار پاکبان در هر روز، مشغول خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: اکران بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرچم مشکی در عرصه پل‌ها و میادین سطح شهر، آماده‌سازی بیش از یک هزار جایگاه اطلاع‌رسانی جهت نصب بنرها و پرده‌های عزاداری در مناطق ۱۳ گانه، استقرار هشت وضوخانه سیار در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در محورهای منتهی به حرم مطهر و شستشو و نظافت ویژه خیابان‌های منتهی به حرم رضوی با استفاده از ۱۰ دستگاه انواع خودرو شامل خودروی تانکر، خودروی جمع آوری زباله و خودروی مکانیزه جاروب بخش دیگری از خدمات ارائه شده توسط نیروهای خدمات شهری در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حفظ ایمنی عزاداران حسینی نیز در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در ۱۵ نقطه از مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی، ۲۱ دستگاه انواع خودروی آتش‌نشانی به همراه حدود ۶۰ نیروی آتش نشان و نجاتگر مستقر هستند.

کد خبر 515446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.