پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونا از طرف سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از اعلام آمادگی این سازمان برای پرداخت صددرصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد برای بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت:

"مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نامه‌ای به معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمادگی این سازمان برای پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد برای بیماران کرونایی را اعلام کرد.

در نامه دکتر مصطفی سالاری به دکتر قاسم جان‌بابایی تاکید شده است که با توجه به گسترش بیماری #کرونا و در راستای کاهش بار مالی ناشی از درمان این بیماران، صددرصد هزینه‌های درمانی مورد تعهد سازمان تأمین اجتماعی برای بیماران کرونایی که در مراکز دولتی و دانشگاهی در بخش بستری و یا بستری موقت تحت درمان قرار می‌گیرند تا اطلاع ثانوی برعهده سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود. "

پرداخت ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمان بیماران کرونا از طرف سازمان تامین اجتماعی

کد خبر 515425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نظرکاظمی مقدم حسن گاویار IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
    1 0
    بنده به علت کرونا دکتر مرابستری کرد ولی متأسفانه چون جا نبودوتخت نداشتن بیمارستان ابن سینا نورآباد دلفان گفتن هرروزساعت 10تا2بیابیمارستان برای تزریق آمپول رمدسیویر ولی الان بعدازمدت چهارروز که آمپول ها تمام شد رفتم به قسمت ترخیص می گویند500هزاردیگه باید بدهید ایامگرتامین اجتماعی نگفته که کل هزینه‌های درمانی کرونا را رایگان حساب کنید