کاهش تردد در محورهای استان اصفهان/نظارت فیزیکی و دوربینی در تمام محورها

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به کاهش ترددها در محورهای استان از اعمال قانون به صورت دوربینی و فیزیکی و برخورد شدید با متخلفان خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به جهت اجرای بهتر محدودیت‌های کرونایی علاوه بر ۹ نقطه قبلی، سه نقطه نظارت به نقاط شمال استان اصفهان اضافه شده و محدودیت‌ها همچنان در حال اجراست و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه توقیف سیستمی هم در برنامه پلیس قرار دارد، افزود: خودروهایی که محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند برگشت به مبدا، اعمال مقررات، توقیف سیستمی و معرفی به مراجع قضائی برای آنها انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه نظارت‌ها به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است، گفت: تمام محورهای استان توسط دوربین‌های نظارتی هم رصد و اعمال قانون می‌شود همچنین در ۱۲ نقطه هم علاوه بر دوربین‌ها به صورت فیزیکی نظارت‌ها انجام می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ترددها در محورهای استان تصریح کرد: طبق آمارهای ۲۴ ساعته در ۲۵ مردادماه چهار هزار و۸۴۷ تذکر، ۴ هزار و ۳۴۳ خودرو برگشت به مبدا، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای یک هزار و ۱۵۰ دستگاه خودرو و جریمه یک میلیونی هم برای ۴۰۰ راننده متخلف اعمال شد.

کد خبر 515414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.