تمهیدات شهرداری تالش برای مقابله با کرونا

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش از اتخاذ تصمیماتی با هدف مهار شیوع ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

نامیار سکوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرستان تالش اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد. اظهار کرد: شهرداری تالش طی هفته اخیر، به منظور مقابله با شیوع کرونا، با یک تانکر ۱۰ هزار لیتری تمامی معابر اصلی و پرتردد این شهر که اصناف در آن قرار دارد را ضدعفونی کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران، سورتمه ریلی و بازار هفتگی (پنج شنبه بازار) تالش تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: در حال حاضر تمامی نیروهای شهرداری و آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند. و در صورت نیاز و درخواست، نهادها و ادارات دولتی توسط شهرداری ضدعفونی می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری تالش به منظور آگاه‌سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در این شهر نصب کرده است.

سکوتی از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از تجمع در سطح شهر به ویژه اماکن تفریحی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 515388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.