توضیح پلیس درباره تجمع اتباع افغانستان در قم

سخنگوی نیروی انتظامی به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تظاهرات امروز اتباع افغانستان در قم و حواشی ایجاد شده، امروز تعدادی از اتباع در حمایت مردم افغانستان از حرم حضرت معصومه (س) به سمت جمکران تجمع دوستانه داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

" توضیح پلیس در خصوص تجمع اتباع افغانستان در قم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به تظاهرات امروز اتباع افغانستان در قم و حواشی ایجاد شده گفت: امروز تعدادی از اتباع در حمایت مردم افغانستان از حرم حضرت معصومه (س) به سمت جمکران تجمع دوستانه داشتند. جمعی از اتباع افغانستان در میدان آستانه قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در اعتراض به اتفاقات کشور افغانستان تجمع کردند.

با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا همچنین عدم هماهنگی با مسئولین مربوطه جهت دریافت مجوزهای لازم، متأسفانه شاهد این تجمع غیرقانونی و بدون رعایت پروتکل‌ها در مرکز شهر بودیم.

در ادامه با توجه به غیر قانونی بودن تجمع، انتظامات این اعتراض برقرار شده لیکن چند مورد هنجار شکنی توسط برخی از افراد انجام، که پلیس به ناچار مجبور به مداخله و برقراری نظم شد.

در پایان به اطلاع کلیه همشهریان، مهاجرین و.... می‌رساند چنانچه مقرر گردد تجمعی در استان صورت پذیرد بایستی از طریق قانونی و دریافت مجوز از مسئولین استانی باشد. "

توضیح پلیس درباره تجمع اتباع افغانستان در قم

کد خبر 515378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.