نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور اعلام شد + آموزش و زمان

جزئیات نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دانشگاه پیام نور، کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۳۰ مرداد لغایت ۳ شهریورماه برای ثبت نام غیرحضوری به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

اعلام کرد؛ کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریورماه برای ثبت نام غیرحضوری به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی دو روز پیش از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

مراحل ثبت نام به شرح زیر است:

تکمیل مشخصات و ارسال مدارک و دریافت "گزارش ۲۶۰"

۱- کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست با شناسه کاربری و گذرواژه به شرح زیر وارد سیستم شوند:

  • شناسه کاربری: شماره داوطلبی p001 و گذرواژه: شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت گردد.)

لازم به ذکر است در صورتیکه کد ملی شما در اطلاعات سنجش پر نشده باشد بایستی شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد کنید.

مثال: شناسه کاربری: p001300707
گذرواژه: ۰۰۶۱۱۱۱۱۱۱

نکته: درصورتی‌که با شناسنامه و یا ک دملی موفق به ورود به سیستم نشده‌اید شماره پرونده خود را در کادر گذر واژه وارد نکنید.

۲- از طریق مسیر زیر نسبت به تکمیل اطلاعات و همچنین ارسال مدارک لازم اقدام کنید.

  • آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود"

نکته: حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت و ترجیحاً فرمت آن jpg یا jpeg باشد.

۳- بعد از تکمیل و پذیرش از مرکز با شناسه کاربری: شماره دانشجویی، گذرواژه: شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۰ به سیستم مراجعه کنید.

۴- کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند و در صورت عدم پرداخت، امکان انجام انتخاب واحد ایشان مقدور نخواهد بود. لذا قبل از انجام ثبت نام از یکی از روش‌های زیر نسبت به پرداخت شهریه اقدام نمائید:

۴-۱ دریافت گزارش ۱۶۳ از مسیر زیر و پرداخت شهریه:

  • منوی اصلی --> آموزش --> گزارش‌های آموزش --> شهریه --> لیست‌ها و آمارها--> فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور

۴-۲ پرداخت الکترونیکی شهریه از مسیر زیر:

  • منوی اصلی --> آموزش --> شهریه --> پرداخت‌های الکترونیکی دانشجو

۵- پس از پرداخت شهریه از مسیر زیر نسبت به انجام مرحله انتخاب واحد اقدام نمائید:

  • ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> "ثبت نام اصلی"

شناسه کاربری شامل شماره داوطلبی و گذرواژه نیز شامل شماره ملی (در صورتیکه در ابتدای کد ملی رقم صفر وجود داشته باشد باید هنگام درج شناسه کاربری ثبت شود) است. در صورتیکه کد ملی دانشجویان در اطلاعات سنجش پر نشده باشد باید شماره شناسنامه خود را جهت ورود به سیستم وارد کنند.

  • بعد از تکمیل و پذیرش از مرکز با شناسه کاربری، شماره دانشجویی، گذرواژه شماره شناسنامه جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ ۱۰ شهریور به به سیستم مراجعه نمائید.
کد خبر 515360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.