مجیدی بدون گفت‌وگو با خبرنگاران باشگاه را ترک کرد

فرهاد مجیدی پس از پایان جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال حاضر به صحبت با خبرنگاران و هواداران نشد.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال که امروز (سه‌شنبه) در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال در ساختمان این باشگاه شرکت کرده بود، بدون گفت‌وگو با خبرنگاران و هواداران محل باشگاه را ترک کرد.

باشگاه استقلال نیز توضیحاتی راجع به جلسه هیأت مدیره این باشگاه با فرهاد مجیدی داد و اعلام کرد: جلسه هیأت مدیره باشگاه و کادر فنی روز سه‌شنبه به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضایی صمیمانه با حضور آقایان اصغر ملکیان، رئیس هیأت مدیره، پرویز مظلومی، عضو هیأت مدیره، فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

احمد مددی، مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: آقایان مجیدی و مصطفوی در ابتدا ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت فنی تیم، توضیحاتی پیرامون فهرست نقل و انتقالاتی ارائه کردند. باشگاه و کمیته نقل و انتقالات در حال حاضر گفت‌وگو با پنج بازیکن تمدیدی مورد نظر کادر فنی و هم‌چنین ۱۰ بازیکن مورد نظر ایشان برای تقویت تیم را در دستور کار دارد.

مددی با سازنده ارزیابی کردن این جلسه در ادامه صحبت‌های خود گفت: در این جلسه روند مذاکرات مورد گفت‌وگو قرار گرفت و هم‌چنین عدد نهایی و مورد تأیید برای حضور بازیکنان در فصل پیش‌رو به تأیید حاضران در جلسه رسید تا نسبت به آن برای حضور بازیکنان مورد نظر کادر فنی اقدام شود.

کد خبر 515358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.