عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ مردادماه

در این بسته خبری از نصب ۸ المان و نماد مناسبتی در ملایر تا احداث بلوار کشتارگاه فردیس و تداوم خدمات رسانی شهرداری ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

خدمات رسانی شهرداری ساری ادامه دارد

مدیریت شهری مرکز مازندران خدمت رسانی به شهروندان را هدف قرار داده و در بخش‌های مختلف و در روزهایی که به دلیل گسترش ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیشتر ادارات و اصناف از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل اعلام شده است، شهرداری ساری به صورت مستمر در حال خدمت رسانی در حوزه‌های خدماتی و اجتماعی است.

لایروبی قنات‌ها و مسیل‌ها، در دستور کار شهرداری بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد گفت: لایروبی و نظافت گسترده مسیل‌ها و نظارت برکانال‌های شهری در اولویت امور خدمات شهری شهرداری بجنورد قرار دارد.

کاشت بیش از ۳ هزار گلدان انواع گل‌های فصلی در زرند

احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند با اعلام اینکه از ابتدای تابستان سال جاری و در راستای افزایش زیبایی و طراوت فضای شهری بیش از ۸۰۰۰ هزار گلدان از انواع گل فصلی در سطح شهر زرند کاشته شده است، گفت: در طی ده روز گذشته این سازمان بالغ بر ۳۰۰۰ انواع گلدان گل از نوع کوکب و اطلسی مکزیکی در میادین شهر کشت کرده است.

نصب ۸ المان و نماد مناسبتی در ملایر

حسین بابایی، سرپرست شهرداری ملایر از نصب بیش از ۳۰۰۰ بیرق و پرچم مشکی، ۵۰۰۰ متر ریسه مشکی و ۸ المان و نماد مناسبتی در معابر، میادین و خیابان‌های اصلی شهر ملایر خبر داد.

واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهر قدس

در ادامه واکسیناسیون گروه‌های در اولویت به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا، تمامی رانندگان ناوگان اتوبوسرانی شهر قدس دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

تهیه نقشه منطقه حریم و محدوده شهر اردکان

مصطفی محیط، مسئول واحد GIS از ترسیم نقشه ۱:۲۰۰۰ منطقه حریم و محدوده شهر اردکان به وسعت ۱۰۰۰۰ هکتار برای اولین بار در استان یزد خبر داد.

احداث بلوار کشتارگاه فردیس

فرزین فرشاد، سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه این پروژه با انجام هماهنگی‌های لازم با سایر ارگان‌ها و رفع موانع، به سرعت در حال اجرا است، گفت: بستر سازی و نخاله برداری این مسیر تا انتهای پروژه انجام شده و هم اکنون در حال جدول گذاری حاشیه بلوار است و با توجه به پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصدی پروژه مذکور، امیدواریم در ماه‌های آینده شاهد افتتاح فاز دوم بلوار کشتارگاه باشیم.

نقاشی دیواری در بهاران سنندج

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای عملیات نقاشی دیواری تلفیقی از نقش و نگار قالی، سجاده کوردی و آلات موسیقی در بهاران خبر داد و گفت: ۵۲۰ مترمربع از دیوار بلوار پیروزی حدفاصل میدان قبا تا ورودی مسکن مهر بهاران منقش به نقاشی دیواری شده است.

لردگان ساهپوش محرم شد

مجید محمدی، سرپرست شهرداری لردگان گفت: فضاسازی این شهر متناسب با ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) توسط شهرداری انجام شده است.

کد خبر 515347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.