رفتن استنلی برایم آسان نیست/ زمانی که دوم هستید، مهم نیست چند امتیاز دارید

مدافع گرجستانی سپاهان تمدید قرارداد خود برای فصل آتی را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو فصلی است که قلب خط دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی در اختیار یک مدافع بلند قامت گرجستانی قرار گرفته است.

گیورگی گولسیانی که از روز گذشته هم خبرهایی غیر رسمی در خصوص تمدید قرارداد او برای فصل آینده شنیده شد و به نظر محرم نویدکیا که در میانه‌های فصل بازوبند کاپیتانی را به او سپرد، همچنان به گیورگی اعتماد دارد.

بر اساس آمار و ارقام در فصل جاری گولسیانی بیشترین نبرد هوایی موفق را میان تمامی بازیکنان لیگ بیستم داشته و ستون مستحکم آخرین زمین سپاهان بوده است. به همین بهانه گیورگی گولسیانی گفت و گویی با خبرنگار ایمنا انجام داده و به مرور فصل موفق برای خود و سپاهان پرداخته که در ادامه می‌خوانیم:

تو و سپاهان فصل خوبی را پشت سر گذاشتید. علت این موفقیت چه بود؟

با این واقعیت موافقم که سپاهان فصل موفقی داشت. دلیل آن هم ساده بود؛ ما یکی از بهترین بازیکن‌ها را در اختیار داشته و تیم مدیریت، کادر فنی و آکادمی جوانان خوبی داشتیم.

در لیگ برتر سپاهان توانست ۶۵ امتیاز را کسب کند اما در آخر دوم شد. در جام حذفی هم با بدشانسی در ضربات پنالتی به فولاد باختید. فکر می‌کنم حداقل مستحق کسب یک جام بودید، موافقی؟

نمی‌دانم مستحق چه چیزی بودیم. من در زندگی آدم کمال‌گرایی هستم و جایگاه دوم برایم کافی نیست اما فوتبال منطق خودش را دارد. برای فصل بعد باید اشتباهات خودمان را بررسی کنیم. شمردن امتیازات زمانی کارایی دارد که شما جلوتر از رقیب‌تان قرار بگیرید. زمانی که دوم هستید و پایین‌تر از حریف‌تان قرار دارید، دیگر مهم نیست چند امتیاز داشته‌اید.‌ شمردن امتیازات زمانی کارایی دارد که شما جلوتر از رقیب‌تان قرار بگیرید. زمانی که دوم هستید و پایین‌تر از حریف‌تان قرار دارید، دیگر مهم نیست چند امتیاز داشته‌اید.

رفتن استنلی برایم آسان نیست/ زمانی که دوم هستید، معم نیست چند امتیاز دارید

وضعیت ادامه همکاری‌ات با سپاهان چگونه خواهد بود؟ آیا از باشگاه برای تمدید با تو صحبتی شده است؟

ما پیش از این قرارداد را برای یک فصل دیگر تمدید کرده‌ایم.

همان طور که می‌دانی کیروش استنلی از سپاهان جدا شد. فکر می‌کنم رابطه دوستانه‌ای با او داشتی. چه احساسی داری؟

با کیروش چیزهای مشترک زیادی داشتم؛ ما با هم زندگی می‌کردیم و واقعیت این است که او از باشگاه رفته و این موضوع برایم آسان نیست.

آیا کیروش خودش مایل به ماندن نبود یا باشگاه او را نخواست؟

درباره علت رفتن کیروش یا تمدید نکردن قراردادش توسط باشگاه صحبت کند و در این خصوص باید از کیروش استنلی سوال کنید.

رفتن استنلی برایم آسان نیست/ زمانی که دوم هستید، معم نیست چند امتیاز دارید

از عملکرد خودت در فصل گذشته راضی هستی؟

از عملکردم راضی هستم اما نه کاملاً چرا که می‌دانم چقدر توانایی دارم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا عملکردم را ارتقا بدهم.

پیام نیازمند یکی از بهترین دروازبان‌های ایران در چند سال اخیر بوده اما حالا به اروپا رفته است. فکر می‌کنی تغییر دروازبان دفاع را برای مدافعان سپاهان سخت‌تر خواهد کرد؟

پیام دروازبان بسیار با استعدادی است و برای او آرزو موفقیت و بهترین‌ها را دارم. من حرفه‌ای هستم و باید رو به جلو نگاه کنم. خط دفاعی‌مان باید مثل همیشه در بالاترین سطح باشد؛ حتی اگر رضا میرزایی درون دروازه بایستد، باید کیفیت خودمان را حفظ کنیم!

‌گفت و گو از: سروش فدایی _ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 515323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.