پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه آبرسانی روستای مرزی نهور خواف

مدیر امور آبفای شهرستان خواف گفت: روستای مرزی نهورفاقد شبکه و تأسیسات آبرسانی می‌باشد که با عنایت به پیگیری‌های صورت گرفته ازطریق امورآبفا و جذب پیمانکار بزودی از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی امور آب و فاضلاب شهرستان خواف سید حسن رضائیان اظهار کرد: این پروژه شامل تکمیل مخزن بتنی ۳۰۰ مترمکعبی روستای چاه زول، احداث سه باب ایستگاه پمپاژ با مخازن بتنی ۵۰ مترمکعبی و همچنین احداث یک باب مخزن بتنی ۱۰۰ مترمکعبی در روستای نهور و محوطه سازی و نصب دیواره‌های بتنی جهت حفاظت فیزیکی و محصور شدن تأسیسات و برق رسانی به تجهیزات و تأسیسات تکمیل خواهد شد.

وی افزود: این پروژه با تکمیل شدن مخزن ۳۰۰ مترمکعبی، دو باب ایستگاه پمپاژ شماره ۱و۲ از پیشرفت ۷۵ درصدی برخوردار می‌باشد و پیمانکار پروژه با سرعت بالایی در حال اجرا می‌باشد و انتظار می‌رود تا پاییز سال جاری پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیر امور آبفای شهرستان خواف تاکید کرد: خط انتقال پروژه مذکور توسط نیروی زمینی سپاه امام رضا (ع) به طول ۱۶ کیلومتر در سال گذشته اجرا گردیده و روستای ۲۱۱ نفری نهور هم اکنون توسط آب و فاضلاب شهرستان بصورت تانکری آبرسانی می‌گردد.

کد خبر 515301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.