آرامستان‌ها و روزبازارهای قزوین تا پایان روز عاشورا تعطیل است

سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: آرامستان‌ها و روزبازارهای این شهر برابر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا تا پایان روز عاشورا تعطیل است.

به گزارش ایمنا، حسین عمویی اظهار کرد: مکان‌های یاد شده با هدف جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و قطع زنجیره مبتلایان تا پایان روز عاشورا تعطیل خواهند بود و هرگونه ازدحام و تجمع با برخوردهای قانونی همراه است.

وی اضافه کرد: تعطیلات جاری در ایام کرونا با هدف کاهش ترددها و ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ صورت گرفت و شهروندان قزوین نباید از این فرصت پیش آمده به جای ماندن در خانه و ایجاد فاصله گذاری هوشمند به سطح شهر رفته و زنجیره ابتلاء را افزایش دهند.

سرپرست خدمات شهری شهرداری قزوین با بیان اینکه در ایام تعطیلات آرامستان‌ها خدمات خودشان را مستمر ارائه خواهند داد، خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت آرامستان‌ها تا پایان تعطیلات مربوط به اقدامات خاک سپاری و کفن و دفن متوفیان بوده و هرگونه ورود افراد با هدف غیرضروری به داخل آرامستان ممنوع است.

عمویی بیان داشت: در خصوص بازار سنتی قزوین نیز تنها مشاغلی اجازه فعالیت خواهند داشت که برابر ستاد کرونا از ضروریات تأمین مایحتاج مردم محسوب شوند و اصناف و مشاغلی که اولویت ندارند نباید در محوطه داخلی بازار فعالیت کنند.

وی اضافه کرد: از شهروندان قزوین خواهشمندیم در این ایام با همراهی مسئولان از هرگونه تجمع و حضور در میادین شهر با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا خودداری کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 515288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.