طرح "نذر نفس" برای کمک به بیماران کرونا اجرا می شود

مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی استان اصفهان گفت: افراد می‌توانند در تامین دستگاه اکسیژن‌ساز که نیاز اساسی بیماران حاد کرونا است در طرح نذر نفس مشارکت کنند.

سیدمهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص کمبود دستگاه اکسیژن‌ساز در موج پنجم کرونا، اظهار کرد: آمار بیماران رو به افزایش است و بیماران مبتلا به کرونا که نیازمند اکسیژن مکمل و تقویت تنفسی هستند هر روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: مجمع خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان که به نام خیریه امام هادی(ع) در حال فعالیت است برای کمک به بیماران مبتلا به کرونا که نیازمند اکسیژن مکمل هستند طرح تهیه و توزیع امانی دستگاه اکسیژن‌ساز را اجرا می‌کند.

مسئول روابط عمومی معاونت بهداشتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وضعیت کرونای شهر اصفهان بحرانی است و تعداد بیماران حاد تنفسی نیز بسیار زیاد است، تنفس بیماران به وجود دستگاه اکسیژن‌ساز وابسته است و همه بیماران توانایی تهیه این دستگاه را ندارند.

وی افزود: هزینه تهیه یک دستگاه اکسیژن‌ساز حدود ۱۸ میلیون تومان است و افراد می‌توانند با مشارکت در طرح نذر نفس در تامین این دستگاه کمک کنند تا هر چه زودتر در اختیار بیماران نیازمند به اکسیژن قرار گیرد.

عسگری در خصوص راه‌های مشارکت در نذر نفس، تصریح کرد: افراد می‌توانند از طریق کد دستوری *۷۸۰*۳۲۲۳#، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۷۸۹۱۷۷۳ و با لینک https://zarinp.al/khayerinbehdasht.com در طرح نذر نفس مشارکت کنند.

کد خبر 515260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن قربانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    0 0
    سلام خانواده من همه بیمارکرونایی هستندهمسروفرزندمادرخانم ومادربزرگ خانمم دوخواهرصلاق گرفته ومادرم که متاسفانه مادرومادربزرگ خانمم فوت شدندخانمم رامرخص کردم ازبیمارستان اماهنوزدرگیرهستندخودم نیزازکارافتاده ام وبیمه هم بیمه سلامت به تازگی شدم درمخارج این بیماری وزندگی درمانده ام چه کنم ازمسعولین محترم تقاضامندم کمکم کنید