از ۲ برابر شدن جریمه کرونایی تا بازگشت خودروهای غیربومی

جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اجرای طرح ممنوعیت سفر در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار تیمور حسینی از ادامه اجرای ممنوعیت‌های تردد در جاده‌های کشور خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس راه و راهور ناجا در مبادی ورودی و خروجی استان‌ها حضور داشته و از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که این اقدام در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا به مرحله اجرا درآمده است تصریح کرد: در تعطیلات گذشته محدودیت تردد اجرا می‌شد یعنی پلیس به تذکر لسانی و اعمال جریمه بسنده می‌کرد اما در این مرحله طرح منع سفر را به اجرا گذاشته و از ادامه سفر خودروها جلوگیری می‌کنیم.

حسینی در خصوص چگونگی بازگشت خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهر مبدا خود اظهار کرد: خروج خودروهای غیر بومی از شهرها آزاد است ولی جریمه تردد غیر مجاز برای پلاک خودرو ثبت می‌شود؛ یعنی جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز یا ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهر نارنجی برایشان ثبت می‌شود.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: رانندگان متخلف «یک ماه» برای پرداخت جریمه ترددهای غیرمجاز کرونایی فرصت دارند در غیر این صورت مبلغ آن دو برابر می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 515179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    8 0
    قبل محدودیت رفته بودم خودرو خراب شد همه جا تعطیل بود نتونستم تعمیر ماشینم طول کشید برگردم 29مرداد برمیگشتم 100کیلومتری مبدا جریمه شدم منم سپردم به علمدار کربلا خداذلیلتان کنه من قرض کرده بودم برا درمان دخترم خدا مریضتان کنه من که به شهر خودم برمیگشتم