نظارت بر مرزهای کشور تقویت شود

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور خواستار تقویت نظارت بر مرزها و مسافرت‌های زمینی و هوایی به دلیل شرایط ویژه کرونایی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در هفتاد و نهمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا با دستور کار بررسی مساله ترددها و مسافرت‌های زمینی و همچنین روند واکسیناسیون سراسری در کشور اظهار کرد: رسالت اصلی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا، تصمیم سازی برای ستاد ملی کرونا است.

وی مساله مرزها و مسافرت‌های زمینی و هوایی به کشور که همواره به مثابه عامل انتقال بیماری کرونا مطرح است را مورد توجه قرار داد و افزود: در این خصوص مقرر شد نظارت‌ها به نحو دقیق‌تر محقق و تست‌های لازم کرونایی نظیر پی سی آر گرفته شود.

در ادامه این جلسه «علیرضا رئیسی» معاون وزیر بهداشت نیز با تاکید بر خطیر و ویژه بودن شرایط بیماری در کشور، تصریح کرد: در این شرایط باید همه ظرفیت‌ها و امکانات کشور به میدان آید و نباید مسئولیت صرفاً بر دوش نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بیفتد.

وی ادامه داد: در محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها باید، پروتکل‌ها و موارد اعلامی ممنوعیت‌ها به صورت دقیق و کامل اجرایی گردد و طبیعی است که اجرای ناقص، نمی‌تواند نتیجه مثبت در مهار بیماری به دست آورد.

کد خبر 515119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.