ایجاد ظرفیت‌های جدید برای خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان

شهردار منتخب بندرعباس با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این کلانشهر، گفت: در صدد بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در حاشیه بازدید از پروژه بازگشایی خیابان معراج در محدوده خدماتی منطقه چهار شهرداری، اظهار کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان بندرعباس در هیچ شرایطی نباید با تأخیر همراه شود.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی در شهر، افزود: شهرداری بندرعباس در صدد بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و مطلوب‌تر به شهروندان است.

شهردار منتخب بندرعباس با اشاره به اجرای پروژه بازگشایی خیابان معراج، تصریح کرد: این پروژه تأثیر بسزایی در تسهیل دسترسی شهروندان از محدوده بلوار پاسداران و خیابان امام‌سجاد (ع) خواهد داشت.

وی از پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه بازگشایی خیابان معراج داد و گفت: احداث بلوار معراج با ۳۶ متر مربع عرض و حدود ۵۰۰ متر مربع طول، کاهش بار ترافیکی این محدوده را به همراه خواهد داشت.

نوبانی در بازدید از پروژه گردشگری پارک آکواریوم نیز اظهار کرد: توسعه و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری در شهر یکی از رویکردهای جدی شهرداری بندرعباس خواهد بود.

به گزارش ایمنا، پروژه پارک آکواریوم در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع دارای ساختمان اداری، برکه، لنج بومی و همچنین نماد بادگیر و کوزه است که در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ این پروژه با بهره‌گیری از معماری سنتی در ضلع جنوب بلوار امام سجاد و شرق پارک کپشکن در حال احداث است.

کد خبر 515086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.