عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۵ مردادماه

در این بسته خبری از اجرای ۱۲ پروژه فضای سبز شهری در ساری تا خدمات دهی رایگان اتوبوس‌های خرمشهر و پویش جهادی خدمات شهرداری بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

پویش جهادی خدمات شهرداری بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد با بیان اینکه پویش جهادی خدمات شهرداری با توجه به محلات آغاز شده است، گفت: نظافت گسترده معابر با تمرکز بر ضدعفونی باکس‌های زباله، آهک پاشی ایستگاه باکس، نظافت شمشادها از ماسک‌های رها شده و زباله در دستور کار قرار دارد و خدمات شهرداری تعطیلی بردار نیست.

ساماندهی محوطه امامزاده آمنه خاتون قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین، گفت: طرح ساماندهی محوطه و جداره در مجاورت امامزاده آمنه خاتون (س) در دست تهیه است.

۱۲ پروژه فضای سبز شهری در ساری اجرا شد

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری در سال جاری باهدف ارتقای فضای سبز و تقویت روحیه شهروندان ۱۲ پروژه فضای سبز را در سطح شهر ساری اجرا کرد.

تعطیلی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرهای قرمز و نارنجی

مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تعطیلی تمامی پارک‌ها و تفرج گاه‌ها و سایر مراکز تجمعی افراد در شهرهای قرمز و نارنجی طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ مرداد خبر داد.

حمل و نقل عمومی گرگان سیاهپوش شد

فرزاد یعقوب‌زاده، مدیر روابط عمومی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان گفت: در آستانه ایام عزاداری امام حسین (ع) و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی دستگاه‌های حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان سیاهپوش شد.

ابتلای ۲۰۰ راننده تاکسی در تربت‌حیدریه به کرونا

محسن قندهاری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: از ابتدای شیوع کرونا در این شهرستان تاکنون ۲۰۰ نفر از رانندگان تاکسی و یک راننده اتوبوس به کرونا مبتلا شده و سه راننده تاکسی از این تعداد فوت شده‌اند.

خدمات دهی رایگان اتوبوس‌های خرمشهر

فرهاد دربندی، سرپرست شهرداری خرمشهر با اشاره به بازسازی و راه اندازی پنج دستگاه اتوبوس و مینی بوس جهت خدمات رسانی به شهروندان، گفت: به همین مناسبت به مدت دو هفته خدمات دهی اتوبوس‌ها به صورت کاملاً رایگان است.

اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی بوشهر

عبدالله کردگار، سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی واقع در میدان مطهری این شهر به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر شتاب می‌گیرد.

۲۳ درصد بودجه شهرداری خرم آباد محقق شده است

قربان‌علی نقی‌لو، سرپرست شهرداری خرم‌دره گفت: وجود کوچه‌های خاکی، شهروندان خرم‌دره‌ای را آزار می‌دهد.

کد خبر 515084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.