۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
مشخصات لپ‌تاپ  Dell Vostro 3501–A+ قیمت

خرید بهترین لپ‌تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ‌تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا یکی از بهترین لپ‌تاپ ها را بر اساس قیمت و انتظارات خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هرچند در یک لپ‌تاپ اقتصادی صرفاً قیمت مهم‌ترین فاکتور مدنظر است اما شرکت دل با این قیمت پایین نیز یک لپ‌تاپ کاملاً شیک و یکدست را طراحی کرده است، ابعاد لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A دقیقاً ۳۶۳×۲۴۹ میلیمتر است و ضخامت آن نیز ۱۹.۹ میلی متر اندازه گیری شده است.

طراحی و ساختار لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

با استفاده از پلاستیک در شاسی و قاب این لپ‌تاپ وزن آن به ۱.۸۴ کیلوگرم رسیده است که مناسب جابه‌جایی‌های کوتاه است، اما استفاده کامل از پلاستیک باعث شده که بدنه این لپ‌تاپ به شدت آسیب‌پذیر باشد پس در زمان جابه‌جایی و استفاده نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

در زمان بازکردن درب لپ‌تاپ نمایشگر با لبه‌های باریک خودنمایی می‌کند؛ در قسمت بالایی آن وب‌کم Hd نیز قرار دارد، متریال داخل بدنه نیز همانند جنس خود بدنه از پلاستیک ساخته شده است که حس امنیت و محکم بودن لپ‌تاپ را از آن سلب کرده است.

مشخصات لپ‌تاپ  Dell Vostro 3501–A+ قیمت

کیبورد لپ‌تاپ نیز همانند دیگر بخش‌های آن تأثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی خواهد داشت، در لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A این کیبورد دارای ویژگی خاصی نیست، کلیدها در زمان فشردن نرم است و صدای کمی را تولید می‌کند، این کیبورد دارای نامبر پد کامل نیز است که خود شاید برای بعضی کاربران یک نکته مثبت محسوب شود.

جایگاه کلیدهای "Page Up"و "Page Down" به قسمت بالایی کلیدهای پیکان انتقال پیدا کرده که شاید در نظر اول کمی عجیب باشد، در کنار کیبورد تاچ پد عملکرد مناسبی دارد و اندازه آن نیز با توجه به ۱۵ اینچی بودن لپ‌تاپ بسیار مناسب است.

در قسمت پشتی لپ‌تاپ نیز می‌توانید قسمت خروجی هوا را مشاهده کنید. در قسمت بالایی زیر لپ‌تاپ نیز خروجی دو اسپیکر قرار گرفته‌اند.

پورت‌های لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

این لپ‌تاپ در سمت چپ دارای درگاه‌های پورت HDMI 1.4 خروجی، پورت پاور، پورت RJ-45 ، دو USB نوع A 3.2 نسل اول و جک ۳.۵ میلی متری است و در سمت چپ پورت USB نوع A 2.0 و کارت‌خوان قرار گرفته است که کاربر می‌تواند از آن‌ها برای اتصال دیگر دستگاه‌ها به لپ‌تاپ خود استفاده کند.

پردازنده لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

این لپ‌تاپ از پردازنده ساخت intel سری Core i3 مدل 1005G1 استفاده کرده است که فرکانس پردازش آن در حالت پایه 1.20GHz و در حالت بوست 3.40GHz است.

این پردازنده دارای چهار مگابایت حافظه کش، دو هسته فیزیکی و چهار هسته مجازی است که پردازش اطلاعات منطقی را در این لپ‌تاپ به عهده دارد. در کنار این پردازنده گرافیکی New Power UHD G1 نیز قرار گرفته است که کمی بار پردازش‌های گرافیکی را از روی پردازنده منطقی بر خواهد داشت. این لپ‌تاپ چندان قادر به اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی سنگین و بازی‌های رایانه‌ای نیست.

مشخصات لپ‌تاپ  Dell Vostro 3501–A+ قیمت

در این مدل هشت گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه HDD با سرعت چرخش 5400rpm نیز قرار گرفته است که کاربر می‌تواند فایل‌ها و نرم‌افزارهای خود را بر روی آن ذخیره نماید. نبودن وجود یک حافظه SSD حتی در این لپ‌تاپ اقتصادی نیز یک نکته منفی است .

نمایشگر لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دل مدل Vostro 3501 – A دارای یک پنل ۱۶.۵ اینچی نوع IPS است که می‌تواند تصاویری را با رزولوشن ۷۶۸*۱۳۶۶ نمایش دهد، در هر اینچ این نمایشگر ۱۴۲ پیکسل قرار دارند که باعث می‌شود تصویری با کیفیت را در این نمایشگر مشاهده کنید، زاویه دید آن باتوجه‌به نوع پنل مناسب است و کاربران متعدد می‌توانند به‌راحتی تصاویر آن را با هر زاویه‌ای مشاهده کنند.

مشخصات لپ‌تاپ  Dell Vostro 3501–A+ قیمت

در حالت حداکثر روشنایی این نمایشگر عدد ۲۶۳ نیت را نمایش می‌دهد که برای این لپ‌تاپ و پنل بسیار عالی است. میزان پوشش گیومت رنگ sRGB در این نمایشگر نیز ۵۰ درصد است که باتوجه‌به اقتصادی بودن این لپ‌تاپ مطلوب است. این نمایشگر از نرخ به‌روزرسانی 60Hz بهره می‌برد که می‌تواند تصاویری سلیس یک‌دست را برای شما به نمایش بگذارد.

عملکرد لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

لپ‌تاپ دل Vostro 3501 – A انتظار اجرای بازی‌های روز یا عملکرد چشمگیر را نداریم، اما در تست ما این لپ‌تاپ با استفاده از حداکثر قدرت پردازش خود توانست بازی Dota 2 را با پایین‌ترین تنظیمات با رزولوشن 1080p اجرا کند و به طور متوسط ۵۴ فریم در ثانیه را به ما ارائه دهد.

باتری لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

باتری استفاده شده در لپ‌تاپ دل Vostro 3501 – A بسیار مناسب با ساختار آن است، این لپ‌تاپ در زمان انجام کارهای معمولی با حدود ۵۰ درصد از حداکثر روشنایی توانست چهار ساعت و ۲۰ دقیقه را روشن بماند که باتوجه به ۴۲ وات – ساعت بودن باتری آن بسیار مناسب است.

مزایای لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

  • کیفیت قطعات
  • قیمت
  • باتری

معایب لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

  • ال سی دی
  • بدنه

قیمت لپ‌تاپ Dell Vostro 3501–A

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ ۱۵ اینچی دل Vostro 3501 - A با حافظه یک ترابایت و با رم هشت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ با تفاوتی در حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۱۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

کد خبر 515083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.