تسریع در روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر

سرپرست شهرداری بندر بوشهر گفت: روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی واقع در میدان مطهری این شهر به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان این شهر شتاب می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، عبدالله کردگار در نخستین نشست کاری خود که با موضوع بررسی روند اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای این پروژه تأخیر زیادی صورت گرفته که با این شرایط تأخیر مجدد در اجرای آن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی بیان کرد: در صورت حضوری بودن فعالیت مدارس اجرا نشدن این پروژه دشواری‌های زیادی برای شهروندان به همراه دارد از این رو باید زمینه برای اجرای هرچه پرشتاب‌تر پروژه فراهم شود.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر ادامه داد: اجرای پروژه‌های نیمه تمام در اولویت‌های اصلی شهرداری بندر بوشهر قرار دارد و در این راستا از تمام ظرفیت‌ها برای به ثمر رسیدن این پروژه‌ها استفاده خواهد شد.

کردگار تصریح کرد: اجرا پروژه‌های عمران شهری در بازه زمانی تعیین شده و این موضوع در اولویت‌های شهرداری است تا حق و حقوقی از شهروندان ضایع نشود.

وی ادامه داد: در این راستا مهم‌ترین ظرفیت وجود شورایی پای کار و همدل است که بدون شک با این روحیه می‌توان پروژه‌های مختلف و متعددی را برای شهروندان بوشهری اجرایی کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 515065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.